Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
siek tiek istorijos - EDM GT-4 kainu evoliucija (ST165-ST185-ST205)
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: eddie_gt4
| eddie_gt4 | 2006-12-13 07:24:14 (0) |
EDM GT-4 kainu evoliucija (ST165->ST185->ST205) ST165 (MY’89) kainavo 51.850 DM (Vokietijoje – Celica GT 2,0 Turbo 4x4, 185 PS) Palyginimui: - Toyota Celica GT 2,0 (140 PS) – 36.000 DM - Toyota MR 2 1,6 T-Bar (116 PS) – 36.420 DM - Toyota Supra 3,0 Turbo (235 PS) – 59.600 DM - Audi quattro (200 PS) - 85.020 DM - BMW M3 (195 PS) – 61.900 DM - Chrysler GS Turbo2 (177 PS) – 37.790 DM - Ford Sierra Cosworth (204 PS) – 53.548 DM - Lancia Delta HF Integrale (181 PS) – 36.000 DM - Mazda RX-7 S (150 PS) – 42.800 DM - Mazda RX-7 Turbo Kat. (180 PS) – 49.500 DM - Mitsubishi Starion 2600 ECI KAT (155 PS) – 41.900 DM - Nissan 300ZX Turbo Kat. (203 PS) – 57.995 DM - Porsche 911 Carrera (217 PS) – 82.075 DM - Renualt Alpine V6 Turbo (185 PS) – 70.300 DM - Saab 900 turbo 16 “S” Kat (160 PS) – 47.500 DM - Subaru XT Turbo Allrad (136 PS) – 39.500 DM ST185 (MY’91) kainavo 55.880 DM (Vokietijoje – Celica Turbo 4x4, 204 PS) Palyginimui: - Toyota Celica GTi (156 PS) – 40.600 DM - Toyota MR 2 2,0 GTi T-Bar (156 PS) – 44.400 DM - Toyota Supra 3,0 Turbo (239 PS) – 62.710 DM - Audi Coupe quattro 20V (167 PS) – 58.380 DM - Audi quattro 20V (220 PS) – 93.650 DM - BMW M3 (215 PS) – 65.600 DM - Chrysler GS Turbo2 Shelby (177 PS) – 39.950 DM - Ford Sierra Cosworth 4x4 (220 PS) – 63.670 DM - Lancia Delta Integrale ABS (177 PS) – 48.750 DM - Maserati 222 E (225 PS) – 74.200 DM - Mazda RX-7 Coupe (200 PS) – 57.650 DM - Mitsubishi Starion 2600 ECI (155 PS) – 43.700 DM - Nissan 200 SX Turbo 16V (169 PS) – 41.595 AG - Nissan 300 ZX Twin Turbo (283 PS) – 88.000 DM - Porsche 944 S2 (211 PS) – 81.055 DM - Porsche 944 TURBO Coupe (250 PS) – 97.175 DM - Porsche Carrera 2 Coupe (250 PS) – 108.920 DM - Porsche Carrera 4 Coupe (250 PS) – 122.600 DM - Renualt Alpine V6 Turbo (185 PS) – 72.500 DM - Saab 900 turbo 16 “S” (160 PS) – 49.600 DM - Subaru XT Turbo Allrad (131 PS) – 42.100 DM ST205 (MY’95) kainavo 76.540 DM (Vokietijoje – Celica GT-Four, 242 PS) Palyginimui: - Toyota Celica GT (175 PS) – 54.480 DM - Toyota MR 2 (175 PS) – 55.170 DM - BMW Alpina B3 3.0 Coupe (250 PS) – 78.000 DM - BMW M3 Coupe (286 PS) – 85.000 DM - Chevrolet Corvette (282 PS) – 94.900 DM - Fiat Coupe Turbo 16V (190 PS) – 46.000 DM - Ford Escort RS Cosworth (220 PS) – 59.730 DM - Lancia Delta 2,0 HF turbo Ls (187 PS) – 44.100 DM - Maserati Ghibli (306 PS) – 106.750 DM - Maserati Shamal (325 PS) – 134.950 DM - Mazda RX-7 Turbo (240 PS) – 86.850 DM - Mitsubishi 3000 GT (286 PS) – 99.400 DM - Nissan 200 SX (200 PS) – 49.990 DM - Nissan 300 ZX Twin Turbo (283 AG) – 99.995 DM - Opel Calibra turbo 16V 4x4 (204 PS) – 53.100 DM - Porsche 968 CS (240 PS) – 79.300 DM - Porsche 968 Coupe (240 PS) – 97.440 DM - Porsche 911 Carrera (272 PS) – 125.760 DM - Porsche 911 Carrera 4 (272 PS) – 134.340 DM - Renualt Alpine A 610 Turbo (250 PS) – 104.800 DM - Rover 220 Coupe (200 PS) – 46.150 DM - Saab 900 S 2,0 Turbo Coupe (185 PS) – 51.350 DM - Subaru SVX (230 PS) – 83.950 DM - TVR Chimaera (240 PS) – 85.238 DM - VW Corrado VR6 (190 PS) – 52.200 DM stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
Sheikhas
|
2006-12-13 07:32:35 (0) |
infliacija... st185 ir st205 >20k€ skirtumas. |
| G3D45 | 2006-12-13 09:10:17 (0) |
Hmm, Toyota Celica GT (FWD) brangesnė buvo už galingesnius bolidus, kaip Nissan 200 SX (RWD) bei Calibra 4x4 (4WD)... Tik Corrado VR6 (FWD?) panašiai kaštavo. WOW Kokia logika buvo pirkti Toyota? Brendas? Turtingesnė papildoma įranga? Toyota Celica GT Superstrut (ST202) (sold...) BMW 328i Sportliche Fahrwerksabstimmung (E46) |
| hedo | 2006-12-13 09:18:39 (0) |
DM --> Euro konverteris http://www.verwaltung.uni-freiburg.de/service/extern/euro/Nuetzliches/Eurorechner.htm tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| eddie_gt4 | 2006-12-13 09:55:16 (0) |
G3D45 raše: Hmm, Toyota Celica GT (FWD) brangesnė buvo už galingesnius bolidus, kaip Nissan 200 SX (RWD) bei Calibra 4x4 (4WD)... Tik Corrado VR6 (FWD?) panašiai kaštavo. WOW Kokia logika buvo pirkti Toyota? Brendas? Turtingesnė papildoma įranga? fig znajet, kokia logika... as irgi nustebau palygines kainas mk.6 GT kainavo (tik) 5k markiu pigiau nei Escort Cosworth stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
jarik
|
2006-12-13 10:00:01 (0) |
O lancia delta, isvis ziuriu kapeikas kainavo... ju dabar turetu buti puse lietuvos, bet ne |
|
Sheikhas
|
2006-12-13 12:06:03 (0) |
G3D45 raše: kur jus cia matot galingesnius bolidus Hmm, Toyota Celica GT (FWD) brangesnė buvo už galingesnius bolidus, kaip Nissan 200 SX (RWD) bei Calibra 4x4 (4WD)... Tik Corrado VR6 (FWD?) panašiai kaštavo. WOW 4wd ir kainuoja, jeigu lyginti su SX'u, o calibra - vectra si kt kebulu... |
| eddie_gt4 | 2006-12-13 12:09:35 (0) |
sheikhai, kalba ejo apie tai, kad mk.6 GT (175 AG) buvo brangesne ir uz 200 SX (200 AG), ir uz Calibra turbo 4x4 (204 AG) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
Sheikhas
|
2006-12-13 13:47:36 (0) |
praziurejau |
| Justacijus | 2006-12-13 14:02:50 (0) |
ir stai matome atsakyma i tai, kodel 6gen buvo tokia nenusisekus prekyboje. - per didele kaina lyginant su konkurentais ______________________________ Ex AT180 driver |
