Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
MR2 su kompresoriumi
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: bubu
bubu | 2009-10-21 16:20:31 (-1) |
Žinučių forume: 1854 | Su kitu varikliu ir pravotke keisti reikia o cia jau sizifo darbas, kaina smarkiai kyla, ypac jei varikli imi nuo GT4. GreddyMR2 parašė: Kazkaip jauciu, kad labiau apsimoka nusipirkti 3s-gte mr2 ir viskas Ir jau iki 300ag turbut dideliu problemu uzkelti nebus. |
bubu | 2009-10-21 16:26:27 (-1) |
Žinučių forume: 1854 | Dėti turba ar kompresoriu tas pats darbas su varikliu, purkštukai, indeklai, kompas ir t.t. Pats kompresorius jei imi ne nauja net apie 1000 Lt išeitų ir pajungimas bei keitimai (unikaliu daliu darymas) gautūsi pigiau, gal pats sprendimas tik netipinis. Bet tai ir veža Džigitas parašė: Paprasciau turba det, kaip kad kvakiz skaiciavo iskarto sutaupai pirkdamas turba (galima rast 1000-1500 lt), o toliau jau viskas taspats (beveik) |
xups | 2009-10-21 16:31:11 (0) |
ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289 | kompresoriaus naudingumas didesnis prie mazu rpm, kylant apsukoms naudingumas mazeja, cia gal labiau butu tinkamas variantas kasdieniam bruzinimui kai gauni didesni Nm kieki prie mazu apsuku ir variklio tiek modifikuot nereiktu, storesne tarpine ir kokia kiaule, dar kuro spaudima sukelti ir zinoma kazkaip ta kompresoriu prikabint prie variklio. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
Sheikhas | 2009-10-21 16:39:08 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | pravodke yra juokai, pilnas netas mr2 swapu pvz su 3sgte varikliais |
bubu | 2009-10-21 16:46:04 (0) |
Žinučių forume: 1854 | Juokas jei varikli dedi nuo tokio pačio MR2 su vairu toje pačioje vietoje, kuriu labai jau sunku rasti. Kitais atvejais gali ir ašara ištrykšti |
PylX | 2009-10-21 17:18:16 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | as gal ir ne i tema o ko visi baidosi pvz pasemi galva nuo 3sgte su kolikais sumazini cr ja uzmauni ir pastatai kompa sensoriai +- toki patys. siuo atveju vargo daug maziau. O jei apie kompresorius tai jo galima gaut uz 1000lt hardwarine dalis turit galimybes lankstyt virint nebus tokia super sedetinga o kad variantas isskirtinis tai tikrai saunu... tik klausimas ar pasieksi tuos 300... betkokiu atveju koki 230rwhp ir jau bus fun su tokiu svoriu ir su torku nuo pakankamai zemu rpm del 300ag nebuciau toks optimistiskas pasirenkant naudota kompresoriu (turint galvoje kad jo galimybes su metais slobsta) bet manau jei prasidet tai jau prasidet su kokio 4runner trd kompresorium nes tie mazi neka tau iiipuuus >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
PylX | 2009-10-21 17:42:22 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | radau tau atsakyma... MR2 V6 COMPRESSOR VS MR2 turbo >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
GreddyMR2 | 2009-10-21 17:48:16 (0) |
Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520 | Turėjau galvoje paimti visą mr2 turbininį, o ne swapinti O dėl V6 tai man vienas žmogus, užsiimantis mr'ais Airijoje pasiūlė dėti 3l V6 nuo Camry. bubu parašė: Su kitu varikliu ir pravotke keisti reikia o cia jau sizifo darbas, kaina smarkiai kyla, ypac jei varikli imi nuo GT4. GreddyMR2 parašė: Kazkaip jauciu, kad labiau apsimoka nusipirkti 3s-gte mr2 ir viskas Ir jau iki 300ag turbut dideliu problemu uzkelti nebus. |
Džigitas | 2009-10-21 18:03:51 (0) |
ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538 | As kaip suprtaua is klipuko tai filmuota is kompresorinio mr'o shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
GreddyMR2 | 2009-10-21 18:10:44 (0) |
Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520 | Taip. |