Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
MR2 su kompresoriumi
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: bubu
| bubu | 2009-10-21 17:36:24 (-1) |
| Žinučių forume: 1854 | Ai nu tai cia neaisq nei kas kur ideta nei kokios tarpines prie vairo. |
| kvakiz | 2009-10-21 18:51:35 (0) |
tas klipukas tai nera palyginimas... tas v6 gal tiesiog kaip swapas idetas, o turbavikas uzmodint'as belekiek tai ko noret? Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
|
PylX
|
2009-10-21 19:00:12 (0) |
Tai butinai uz gryna piniga priimt tipo a sto nesuprantu... esme tame kad bent jau kiek ieskojau kazko rimto (300ag) nieko neradau... uzmauna isuka ~200, kazkaip panasu kad siuo atveju apsimokejimas butu tik is bubu intereso puses. betkokiu atveju jei turi noro ir galimybe dek kompresoriu... swapint nera rimta ir pats procesas nera toks malonus kaip kazka burt >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| kvakiz | 2009-10-21 19:04:34 (0) |
as pats mieliau deciau turba, tiesiog mintis lb sudomino gal kas turit bloka su stumais 3sgte? Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
|
PylX
|
2009-10-21 19:10:16 (0) |
sito nezinau todle nepykit... BET kodel nepaemus stumokliu kad ir paprastu uz 200-300lt nuo 3sgte ir nesudejus i 3sge bloka...? kompresija sumazeja volia. Tepima/ausinima pasiburtininkauji...tada uzmauni kolektorius nuo 3sgte ir cia matau esmine problema tai ECU (bet valgi gal paburtininkavus ir nuo 3sgte sukistum standartiniam boostui)... Skirtumai tarp apaciu kakzoki yra bet jie nera esminiai ka dto neleistu padaryt... (laukiu akmenu )kvakiz parašė: as pats mieliau deciau turba, tiesiog mintis lb sudomino gal kas turit bloka su stumais 3sgte? >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| bubu | 2009-10-21 19:13:18 (-1) |
| Žinučių forume: 1854 | Na dar nereiskia, kad as cia pulsiu deti. Sia ziema uzteks isore pasitvarkyti, nes ji baisoka. O ateityje gal dar kokiu minciu kils kaip kitaip pasmaginti masina. Esme tik ta, kad jei eiti paprastu keliu su MR2 dideliu rezultatu nepasieksi, tai reikia ieskoti kitokiu sprendimu. Nestandartinio priejimo prie reikalo kaip sakoma. |
| kvakiz | 2009-10-21 19:16:41 (0) |
tureciau antra varikli su kuriuo galeciau zaisti, taip ir daryciau kaip pylx sako... p.s. jei kas turit nereikalinga 3sge varikli ir nebrungiai atiduotumet. priglausciau Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
| Vital222 | 2009-10-21 20:19:06 (0) |
Del mersinio kompressoriaus bus sudetinga rast.as dirbu su mersais.anksciau ju buvo daug,dabar beveik nera.ir kaip as zinau,kad kompressoriai nesirestauroja. kgb |
| Vital222 | 2009-10-21 20:20:54 (0) |
dabar mersinio kompressoriau kaina minimum 1200-1300lt kgb |
| xups | 2009-10-22 07:24:42 (0) |
sito nezinau todle nepykit... BET kodel nepaemus stumokliu kad ir paprastu uz 200-300lt nuo 3sgte ir nesudejus i 3sge bloka...? kompresija sumazeja volia. Tepima/ausinima pasiburtininkauji...tada uzmauni kolektorius nuo 3sgte ir cia matau esmine problema tai ECU (bet valgi gal paburtininkavus ir nuo 3sgte sukistum standartiniam boostui)... Skirtumai tarp apaciu kakzoki yra bet jie nera esminiai ka dto neleistu padaryt... (laukiu akmenu ) uz 200-300lt parodykit kur gaut 3sgte pilna stumu komplekta?galima PM esminiu skirtumu nera tarp ge it gte bloku, svaistikliai siek tiek stipresni alkuninis tas pats, tik nera tepimo turbai pas ge, reikia jungti nuo tepalo spaudimo daciko, ir kiek zinau ne visi ge blokai turi purkstukus stumam ausint.(?)galvos praktiskai identiskos su 1 gen 3sge o valikai atmosferiko tai jau upgreidas o seip tai isiurbimo kolika det geriausia 1 gen 3sge, ir FMI lengviau uzmaut ir varikliui kvepuot geriau(ten nedidelis modifikavimas reikalingas sklendei uzmaut), seip pas gte variklius 2-3 cilindrai ant liesesnio misinio dirba su standartiniu koliku. o seip tai cia nebent del sportinio intereso galima uzsiimti, manau paprasciau ir efektyviau svapinti, o tada pripratus prie galios, modinti kiek fantazija ir pinigine nesa subaru-kasdienai toyota-iseiginem |

tipo a sto nesuprantu... esme tame kad bent jau kiek ieskojau kazko rimto (300ag) nieko neradau... uzmauna isuka ~200, kazkaip panasu kad siuo atveju apsimokejimas butu tik is bubu intereso puses. betkokiu atveju jei turi noro ir galimybe dek kompresoriu... swapint nera rimta ir pats procesas nera toks malonus kaip kazka burt