Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Mano mr2

    Kategorija: Toyota MR2

    Autorius: MaslLT

    zycha Klubo narysModeratorius 2015-09-30 08:00:43 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    GreddyMR2 parašė:
    Nu netikiu nors tu ka :D
    Net 3SGTE stockiniai stumokliai nelaiko daugiau 400ag. Praktiskai nebandziau, bet internetas taip sako. Negi cia E85 leidzia toki galinguma pasiekti su stock viduriais? Bet jei taip ir butu, manau butu kruva 3sgte sukanciu 400ag su stock viduriais.

    kodėl gi ne, atlaikys prasukti ant dyno stendo ir gal dar grįžti namo :)
    MaslLT 2015-09-30 10:53:15 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Pirmas dalykas ne arklio galios naikina varikli o niutonai tai kad tas teiginys apie 400ag nelabai teisingas.
    Ir kuri butent dalis nelaiko 3sgte nuo ale 400ag? :)
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    MaslLT 2015-09-30 10:59:16 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    360nm prie 8000 rpm lygu 400 ag taip pat ir 570nm prie 5000rpm lygu 400ag :)
    Tai kada svaitiksli lengviau sulenk? Su 360nm ar su 570nm?
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    xups 2015-09-30 11:10:20 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    Kažkaip atrodo kad daugiausiai motoriuku užmuša ne AG ir Nm, o ponia detonacija, turim pavyzdžių ir LT, kai sėkmingai važiuoja 2l NA stock viduriais turbinti iki 330ag variantai su E85 ir ne šeip važiuoja, bet ir Kačerginėje suka ratus.
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    MaslLT 2015-09-30 11:30:17 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Cia tai tikra tiesa :)
    prie detonacijos as dar buciau priejas :D
    ir seip didziausia detonacijos tikimybe butent prie max nm ir kuo tie nm zemesniuose sukiuose tuo didesne tikimybe.

    xups parašė:
    Kažkaip atrodo kad daugiausiai motoriuku užmuša ne AG ir Nm, o ponia detonacija, turim pavyzdžių ir LT, kai sėkmingai važiuoja 2l NA stock viduriais turbinti iki 330ag variantai su E85 ir ne šeip važiuoja, bet ir Kačerginėje suka ratus.
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    MaslLT 2015-10-01 21:48:12 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Gal kas forume turit 2zzge sklende?
    Noreciau paziureti ar imanoma ja pritaikyti prie 3sge gen3 koliko :)
    Is logu matosi kad nuo 5000rpm pradeda atsirandineti vakumas kolektorije o tai rodo kad truksta oro.
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    MaslLT 2015-10-03 21:28:33 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Sendien pavyko pirma karta gyvenime pasivazineti trasoje, tai pasisemiau daug ispudziu :)
    Istikro tai labai patiko :) rekomenduoju visiems:)
    https://youtu.be/Paxz2GG1HKcAtidaryti naujame lange
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    MaslLT 2015-10-07 07:19:35 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Dar siek tiek duomenu :)
    Kai buvo pilnai stock oro paemimo sistema su visais rezonatoriais tai prie 8k rpm kolike slegis gaudavosi 95kpa kai atmosferos slegis yra 100.
    tada ismeciau rezonatorius, pakilo iki 96.
    O vakar isvis isemiau oro filtro deze ir palikau tik ta slanga nuo sklendes iki filtro deze ir gavosi 98kpa. Tai manau dar reiktu biski paportint sklende ir nebus jokio oro trukumo :)
    Pagal visus skaiciavimu jeigu kolektoriuje slegis yra 5kpa mazesnis nei atmosferos tai mano atveju prarandi apie 6-7ag :)

    MaslLT parašė:
    Gal kas forume turit 2zzge sklende?
    Noreciau paziureti ar imanoma ja pritaikyti prie 3sge gen3 koliko :)
    Is logu matosi kad nuo 5000rpm pradeda atsirandineti vakumas kolektorije o tai rodo kad truksta oro.
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    GreddyMR2 2015-10-07 07:46:15 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Na matau esi pasiruoses ispesti viska, ka tik galima is dabartinio variklio ir komplektacijos :) Sveikintinas uzsispyrimas!
    xups 2015-10-07 08:36:01 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    Smagu matyt, kai kryptingai einama prie tikslo taip

    o nebaisu pamest trauką apačioje? jei planuoji mašiniuku džiaugtis ir kasdien miesto gatvėmis. Man taip buvo, tiesa su gamykliniu ECU, padarytas paėmimas, galva, išmetimas, sudėti velenai, tai mieste pasidarė nebemalonu važiuoti, variklis pradėdavo traukti nuo ~4-4,2k rpm, ir pasidarė visai bukas apačioje, ir su S53 dėže 3-čiu bėgiu smagus važiavimas prasidėdavo gerokai viršyjus leistiną greitį.., o antras per trumpas, ir teko mažint išmetimą, keist velenų reguliavimą, žodžiu pridusint, kad smagiau būtų kasdien bružint.
    Bet su programuojamu kompu gal pavyks 3sge priverst dirbt ir nuo "apačios", tad laukiam tęsinio skanu
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem