Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Mano mr2
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: MaslLT
|
zycha
|
2015-09-30 08:00:43 (0) |
GreddyMR2 parašė: Nu netikiu nors tu ka Net 3SGTE stockiniai stumokliai nelaiko daugiau 400ag. Praktiskai nebandziau, bet internetas taip sako. Negi cia E85 leidzia toki galinguma pasiekti su stock viduriais? Bet jei taip ir butu, manau butu kruva 3sgte sukanciu 400ag su stock viduriais. kodėl gi ne, atlaikys prasukti ant dyno stendo ir gal dar grįžti namo |
| MaslLT | 2015-09-30 10:53:15 (0) |
Pirmas dalykas ne arklio galios naikina varikli o niutonai tai kad tas teiginys apie 400ag nelabai teisingas. Ir kuri butent dalis nelaiko 3sgte nuo ale 400ag? https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-09-30 10:59:16 (0) |
360nm prie 8000 rpm lygu 400 ag taip pat ir 570nm prie 5000rpm lygu 400ag Tai kada svaitiksli lengviau sulenk? Su 360nm ar su 570nm? https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| xups | 2015-09-30 11:10:20 (0) |
Kažkaip atrodo kad daugiausiai motoriuku užmuša ne AG ir Nm, o ponia detonacija, turim pavyzdžių ir LT, kai sėkmingai važiuoja 2l NA stock viduriais turbinti iki 330ag variantai su E85 ir ne šeip važiuoja, bet ir Kačerginėje suka ratus. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| MaslLT | 2015-09-30 11:30:17 (0) |
Cia tai tikra tiesa prie detonacijos as dar buciau priejas ir seip didziausia detonacijos tikimybe butent prie max nm ir kuo tie nm zemesniuose sukiuose tuo didesne tikimybe. xups parašė: Kažkaip atrodo kad daugiausiai motoriuku užmuša ne AG ir Nm, o ponia detonacija, turim pavyzdžių ir LT, kai sėkmingai važiuoja 2l NA stock viduriais turbinti iki 330ag variantai su E85 ir ne šeip važiuoja, bet ir Kačerginėje suka ratus. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-01 21:48:12 (0) |
Gal kas forume turit 2zzge sklende? Noreciau paziureti ar imanoma ja pritaikyti prie 3sge gen3 koliko Is logu matosi kad nuo 5000rpm pradeda atsirandineti vakumas kolektorije o tai rodo kad truksta oro. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-03 21:28:33 (0) |
Sendien pavyko pirma karta gyvenime pasivazineti trasoje, tai pasisemiau daug ispudziu Istikro tai labai patiko rekomenduoju visiems https://youtu.be/Paxz2GG1HKc ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-07 07:19:35 (0) |
Dar siek tiek duomenu Kai buvo pilnai stock oro paemimo sistema su visais rezonatoriais tai prie 8k rpm kolike slegis gaudavosi 95kpa kai atmosferos slegis yra 100. tada ismeciau rezonatorius, pakilo iki 96. O vakar isvis isemiau oro filtro deze ir palikau tik ta slanga nuo sklendes iki filtro deze ir gavosi 98kpa. Tai manau dar reiktu biski paportint sklende ir nebus jokio oro trukumo Pagal visus skaiciavimu jeigu kolektoriuje slegis yra 5kpa mazesnis nei atmosferos tai mano atveju prarandi apie 6-7ag MaslLT parašė: Gal kas forume turit 2zzge sklende? Noreciau paziureti ar imanoma ja pritaikyti prie 3sge gen3 koliko Is logu matosi kad nuo 5000rpm pradeda atsirandineti vakumas kolektorije o tai rodo kad truksta oro. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| GreddyMR2 | 2015-10-07 07:46:15 (0) |
Na matau esi pasiruoses ispesti viska, ka tik galima is dabartinio variklio ir komplektacijos Sveikintinas uzsispyrimas! |
| xups | 2015-10-07 08:36:01 (0) |
Smagu matyt, kai kryptingai einama prie tikslo o nebaisu pamest trauką apačioje? jei planuoji mašiniuku džiaugtis ir kasdien miesto gatvėmis. Man taip buvo, tiesa su gamykliniu ECU, padarytas paėmimas, galva, išmetimas, sudėti velenai, tai mieste pasidarė nebemalonu važiuoti, variklis pradėdavo traukti nuo ~4-4,2k rpm, ir pasidarė visai bukas apačioje, ir su S53 dėže 3-čiu bėgiu smagus važiavimas prasidėdavo gerokai viršyjus leistiną greitį.., o antras per trumpas, ir teko mažint išmetimą, keist velenų reguliavimą, žodžiu pridusint, kad smagiau būtų kasdien bružint. Bet su programuojamu kompu gal pavyks 3sge priverst dirbt ir nuo "apačios", tad laukiam tęsinio subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
