Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Mano mr2
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: MaslLT
| MaslLT | 2015-10-07 09:47:17 (0) |
Aciu Seip mano pagrindinis tikslas turbo bet galvojau kadagi dar nesusirinkineju turbo tai pabandyt kanors isspaust is standarto. Dar ka galima butu padaryti kad jau max issauspti is 3sge gen3 tai reikia high cr stumokliu dar galva spustelt pereit ant e85 ir piktesni isiirbimo velena. Bet visa tai labai jau brangei kainuoja. GreddyMR2 parašė: Na matau esi pasiruoses ispesti viska, ka tik galima is dabartinio variklio ir komplektacijos Sveikintinas uzsispyrimas!https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-07 09:55:35 (0) |
Seip as butent ir stengiuos ne max hp issaust bet daryt taip kad ir smagumas ties zemais sukiais nedingtu. O kokius velenus buvai susidejes? Dyno sukai? Ka galiu pasakyti masiniukas iki 4k rpm vaziuoja kaip stock bet va nu 4k gerokai smagiau ir trauka laikos iki 8k xups parašė: Smagu matyt, kai kryptingai einama prie tikslo o nebaisu pamest trauką apačioje? jei planuoji mašiniuku džiaugtis ir kasdien miesto gatvėmis. Man taip buvo, tiesa su gamykliniu ECU, padarytas paėmimas, galva, išmetimas, sudėti velenai, tai mieste pasidarė nebemalonu važiuoti, variklis pradėdavo traukti nuo ~4-4,2k rpm, ir pasidarė visai bukas apačioje, ir su S53 dėže 3-čiu bėgiu smagus važiavimas prasidėdavo gerokai viršyjus leistiną greitį.., o antras per trumpas, ir teko mažint išmetimą, keist velenų reguliavimą, žodžiu pridusint, kad smagiau būtų kasdien bružint. Bet su programuojamu kompu gal pavyks 3sge priverst dirbt ir nuo "apačios", tad laukiam tęsinio https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| xups | 2015-10-07 10:22:49 (0) |
O kokius velenus buvai susidejes? Dyno sukai? Variklilis 3gen apačia 2gen galva, hibridas , velenai 3gen 3sge in abu, iki 8k rpm baisu sukt kad "pinigeliai" neišlakstytų, dyno - 3 begis 70kmh, ir ta pati kelio atkarpa 3 begiu ir geitis atkarpos pabaigoje subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| MaslLT | 2015-10-07 11:12:32 (0) |
Tai as ne lirmas kuris sumaste du isiurbiminius velenus sudeti? O kolikai isiurbimo imetimo buvo gen2? Ir kiek pagerejo issibegejimas per ta atkartpa? https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| xups | 2015-10-08 05:44:57 (0) |
Ir ne as pirmas, tiesiog pigiausias būdas turėt piktesnius velenus 3s varikliui, palyginimui: Gen 2 3SGE In: 244deg, 8.5mm lift (timing 7/57) Ex: 244deg, 8.5mm lift (timing 57/7) Gen 2 3SGTE In: 236deg, 8.2mm lift (timing 8/48) Ex: 236deg, 8.2mm lift (timing 56/0) Gen 3 3SGE A/T In: 240deg, 8.7mm lift (timing 7/53) Ex: 240deg, 8.2mm lift (timing 53/7) Gen 3 3SGE M/T In: 252deg, 9.8mm lift (timing 7/65) Ex: 240deg, 8.2mm lift (timing 53/7) Gen 3 3SGTE In: 240deg, 8.7mm lift (timing 7/53) Ex: 236deg, 8.2mm lift (timing 50/6) kolikas in 2g standartas, ex perdarytas 2g Max skirtumas buvo ~9km/h, atstumas gal koks 100-120m, net nematavau tiksliai, senai tas buvo. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| MaslLT | 2015-10-09 04:31:44 (0) |
Atsitiko toks dalykas kad sugedo mano wb sensorius Gal kaskas galit gauti pigiau su nuolaida Bosch 0 258 007 018 ? Ten kur as galiu tai man siulo uz 45eu. bet dar reikia uzsakinet. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-09 13:29:51 (0) |
Pagaliau pavyko papult ant dyno Rezultatas ne tokskoks as tikejausi bet visgi vistiek patenkinamas. Sukta buva ant to paties stendo. Pirma kart gavosi 116.4kw ir 177nm dabar 133kw ir 190nm Poto kreives sumesiu https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-09 17:26:53 (0) |
![]() https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| MaslLT | 2015-10-09 17:29:08 (0) |
Zalias pirmo karto. O raudonas tai geriausias. Juodas su 2° pavelintu degimu https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| xups | 2015-10-10 05:16:36 (0) |
Visai šaunus grafikas, iki 4.5k rpm kaip stoc, o toliau kyyylam , tik kodėl ties 5.4 toks kritimas? čia ACIS pajungta? nemėginai prasukt su ACIS ir be, gal verta pastumdyt suveikimo laiką.subaru-kasdienai toyota-iseiginem |

Seip mano pagrindinis tikslas turbo
, velenai 3gen 3sge in abu, iki 8k rpm baisu sukt kad "pinigeliai" neišlakstytų, dyno - 3 begis 70kmh, ir ta pati kelio atkarpa 3 begiu ir geitis atkarpos pabaigoje

, tik kodėl ties 5.4 toks kritimas? čia ACIS pajungta? nemėginai prasukt su ACIS ir be, gal verta pastumdyt suveikimo laiką.