Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
kokia jusu nuomone del mr2 pardavimo?
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: caymanas
| bubu | 2013-01-12 07:07:15 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Biciuli ar daug automobliu ipirktum su varikiu uz vairuoto sedynes? O nesusimastei kodel Ferrari, Lotus, Lambo ir dar visas auto elitas turi tokia komfiguracija? Nepavazeves su MR2 nesuprasi kuo ipatingas jausmas kai variklis burzgia uz nugaros. O jei ir pavazeves nesuprasi tai apkritai apie automobilius ne ka supranti Sheikhas parašė: r1o182 parašė:o kuo jums tas MR'as isskirtinis? Tuo kad neturi vairo stiprintuvo, airbag'u, kondiskes, tik 2 vietos ir t.t. tai kad tuo ir ypatingas, kad nieko nereikalingo |
| Domsy | 2013-01-12 14:37:27 (0) |
r1o182 parašė: ps. o kuo jums tas MR'as isskirtinis? Tuo kad neturi vairo stiprintuvo, airbag'u, kondiskes, tik 2 vietos ir t.t. (nu tiesa buvo TOP komplektacijos, bet Lietuvoj nesu mates)... Galu varomas? Hmm, bet driftui netinkantis Jis niekuo neiskirtinis, isskyrus savo varikliu per viduri. Bet cia juk toyota(apie mk mr2). Ji nei valdomumo neturi nei gero balanso nei gero garso is variklio. Cia kaip uzdeti //M badge ant 316, arba ispjauti greicio angas. Gal cia kaikurie forumu lankytojai nesutiks. Bet juk yra kas ir ant 316 //M badge deda . mr2 wannabe super car. Toyota tiesiog norejo, kad zmones ipirktu automobili kuris turi varikli per viduri. Tuo jis ir issikiriaLEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| waco | 2013-01-12 15:01:45 (0) |
Kai kurie cia ziuriu isivaizduoja, kad su Ferrai ar Porsche laksto vairuodami MR |
| bubu | 2013-01-12 16:17:20 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Jei Celica ir MR2 tau vienodos masinos tai pirk Celica uz 1500, kam tau MR2 uz 3000? |
| r1o182 | 2013-01-12 18:42:23 (0) |
bubu parašė: Biciuli ar daug automobliu ipirktum su varikiu uz vairuoto sedynes? O nesusimastei kodel Ferrari, Lotus, Lambo ir dar visas auto elitas turi tokia komfiguracija? Nepavazeves su MR2 nesuprasi kuo ipatingas jausmas kai variklis burzgia uz nugaros. O jei ir pavazeves nesuprasi tai apkritai apie automobilius ne ka supranti nu gerai vienas yptatumas yra - vidury variklis. Bet koks jau ten tas variklis... Senelis 3S-GE, kuri paturejo kiekvienas MR2 seimininkas mastantys asociacijomis MR2=Ferrari. Kiek dar bapkiu grusti i sena masina, kad ji nors kazkaip atgytu? Rusai tai swapinasi iskarto, mat is Vladivostoko atvezti 3S-GTE, ar ten BEAMS kaip nera ka veikt. O mums? O kebulas... Interjeras... As nesakau, kad masina yra NEVERTA. As sakau, kad masina savo metams turi tureti ADEKVACIA kaina. 90-96m , kaina 2000 - 5000 LT, cia yra OK. Nu ir siek tiek apie MR2 sportine praeiti , zmones! maciau tik 2 kartus pas japonus ja. 1 karta per filmuka Drifto Biblija, kur vyrukas megino drifntint... ir 2 karta per animacini filmuka Initial D (berods 3 dalis) kur vaikezas sokinejo per Japonijos kalnu serpantinus ir tai pas ji buvo "Limited" versija . Visa kita ka raso vikipedijoj, blanksta lyginant tarkim su tuo paciu GT4. |
| Enjoyer | 2013-01-12 19:52:02 (0) |
Ne nuo metu automobilio kaina priklauso. Jei jau tiksliau, ne vien nuo metu. r1o182 parašė: 90-96m , kaina 2000 - 5000 LT, cia yra OK. Toyota MR2 Spyder ex. Ford Capri 1978 ex. mk3 Toyota Supra ex. Mazda Mx-5 NB 1,8 |
| bubu | 2013-01-12 20:06:32 (2) |
| Žinučių forume: 1854 | Oki pakalbam giliau. Antra versija buvo isleista 1990 metais. Tai reiskia automobilis buvo kurtas 1988 metais. Ka tais metais turime? Porsas 911 dazniausiai sudauzoma masina, deda svina i priekini bamperi kad atsverti gala, bet nepavyksta. Ferraris nuo garazo 2 km nenuvaziuoja nesugedes, nes visi komponentai FIAT arba Lancia. Apie Lambo jau nekalbu, jis skirtas stoveti ir dziuginti aki. Vieninteliai verti siu automobiliu agregatai yra ju varikliai. Taciau geru valdomumu jie tikrai nepasizymi. Kaip ir dauguma to meto super automobiliu. O tada Toyota (Beje kartu su Lotus) padaro antros kartos MR2. Musu pinigais jis kainuoja apie 100.000 Lt (imant siuolaikini nominala). Tai yra 2-3 kartus pigesnis pramoginis laisvalaikio automobilis. Tais laikais Porsas priklausomai nuo modifikacijos turi vidutiniskai apie 250 AG Ferraris vos virš 300 AG. Moki trigubai maziau, gauni dvigubai maziau. Geras pirkinys norintiems pasijusti kaip tame automobilyje, kuris kambaryje kabejo ant sienos. + maziau problemu del kokybes. Niekas nesako, kad jau sedi i sita kibira ir Ferraryje jautiesi, bet iejimo i posuki niuansai labai panasus. Ivaziuoji per letai nuslysta priekis, ivaziuoji per greitai nuslista galas. Jei nors karta sedejai sename Porsche, arba Ferraryje suprasi, kad tam tikru panasumu jie turi. Jei dar ir Lietuvoje yra nemazai MR2 tai reiskia tik tiek, kad sis automobilis buvo sekmingas, nes gerai perkamas. Paskui atsirado turbinine versija su blokiruote, kuri palinai isprende valdymo bedas. Bet dar karta kartoju, kad tokios konfigūracijos automobiliai visi turi labai panasias problemas. Dabar jas prendzia elektronikos pagalba, o anksciau apie drifta niekas nezinojo ir tikslas posukiuose buvo kuo maziau slisti. Dabar apie sporta. Nors MR2 niekada nebuvo statytas sportui (skirtingai kaip GT4 del WRC reikalavimu), bet ko gero niedaugelis zino, kad sis automobilis ne vienus metus vaziavo Japonijos GT cempionate. ![]() O ar zinojote, kad MR2 kagrindu pastatytas bolidas dalyvavo LeMans 24 valandu lenktynese? ![]() Didziosios Britanijos ralio kroso cempionate ir dabar vaziuoja ne vienas MR2. Ir tikrai ne paskutiniai. O 3S-GTE varikli kelis metus LeMane naudojo Audi komanda. Na tik labiau nesigiria. ![]() Kaip kiekvienas automobilis su varikliu per viduri jis turi savo niuansu, tiek valdymo tiek aptarnavimo tiek islaikymo. Dabar MR2 kainos yra dugne, nes daugelis jaunu vairuotoju jais atsikrato: daliu vis maziau, vis dazniau genda. Todel ir verta dar kelis metus pamarinuoti, kol kainos prades kilti. Netikiu, kad jos pakils daugiau 15.000 Lt uz gerai islaikyta, bet dabar pars nepalankiausias laikas parduoti. Iskitos puses zmones kurie toki automobili nusipirks uz 2000 Lt, juo liks nepatenkinti, nes nenores deti pinigu i remonta daugiau nei uz masina sumokejo, taciau srote daliu negausi ir vel beda kaip su visais retais senais automobiliais. Taip kad MR2 nera kultinis automobilis bet jis primena Mazda MX-5. Jos taip pat nerasi filmuose, bet tai geras automobilis skirtas gerai praleisti laika ir jei megsti vairuoti jis savo atidirba. |
| Firestart | 2013-01-13 07:25:14 (0) |
Pastaba: Su Porsu MR2 neturi nieko bendra, nes visi porsai yra RR (RearEngine Rearwheel drive) arba R4WD (RearEngine 4 Wheel Drive). Porsa gali lygint su ZAZ kupriuku arba FIAT 500 senu Kai kurie Ferari, NSX, McLarenai ir tt yra MR (MidEngine RearWheelDrive). Bet su jais nera ka lygint, nes tiesiog jie yra ne liaudziai skirti. Atsiras zmogus kuris nores MR automobilio ir nupirks ta MR2. Vienam jis vertas 2000lt, kitam 8000lt. Tai tiesiog reikia laukti to kuriam jis vertas daugiau. Kaip maciau nei autogide nei autopliuse nebuvo nei vieno antro MR2, tai dedi skelbima uz kiek nori ir lauki. |
| bubu | 2013-01-13 09:20:38 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Zinau kad Porso svorio centras labiau ant galines asies, taciau patikek valdymo principai labai panasus. Teko bendrauti su keliais senus Porsus turinciais vairuotojais, jie vardina tuos pacius sunkumus kuriuos patiriu as posukyje. Tiesa sakant tu metu Porsas dar prasciau buvo valdomas nei MR2. Viska spresdavo placiomis galinemis padangomis. |
| faufauje | 2013-01-25 21:33:52 (0) |
Manau labiausiai pasisekusi buvo premjera - mr2 mk1 pats pirmasis mr2. Jis valdosi nuostabiai... del mr2 mk2 - nemanau, kad ju kainos kils, nes jau dabar pirmukai brangesni uz antrukus, ir greit pasieks treciuku kaina... Mr2 Mk1 1989... |

. mr2 wannabe super car. Toyota tiesiog norejo, kad zmones ipirktu automobili kuris turi varikli per viduri. Tuo jis ir issikiria


Kai kurie Ferari, NSX, McLarenai ir tt yra MR (MidEngine RearWheelDrive). Bet su jais nera ka lygint, nes tiesiog jie yra ne liaudziai skirti. Atsiras zmogus kuris nores MR automobilio ir nupirks ta MR2. Vienam jis vertas 2000lt, kitam 8000lt. Tai tiesiog reikia laukti to kuriam jis vertas daugiau. Kaip maciau nei autogide nei autopliuse nebuvo nei vieno antro MR2, tai dedi skelbima uz kiek nori ir lauki.