Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
variklis kaista
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Bogdanas
| Firestart | 2008-07-31 19:37:08 (0) |
kai variklis tuscias (be arba su mazai antifrizo) jei pripili pilna radiatoriu tai tarp virsutines paduodamosios i radiatoriu ir apatines paimamosios is radiatoriaus susidaro oro kamstis variklio bloke, oras neausina variklio ir jis kaista 8] gudriausia butu visa antifriza pilt per virsutine slanga o ne i radiatoriu... tada pamaigyt slangas gerai kad iseitu likes oras ir uzsukt kamsti 8] o ar kamstis sandarus? buna issimales pas senus radiatorius ir nesusidaro reikiamas spaudimas 8] |
|
Romeo07
|
2008-08-01 03:47:15 (0) |
na jei kamstis butu nesandarus tai antifriza varytu lauk kaip reikiant Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| gizmo | 2008-08-01 14:29:58 (0) |
antifryzas nedingsta? ir kiek buna temperaturos kai jau sakai "uzkaito" |
| Kestorius | 2011-09-01 10:00:22 (0) |
| ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Sveiki. as naujokas cia tarp jusu. Naujos temos nenoriu kurt, tai rasau i sia. Problemos ir man su kaitimu. nesenai nusipirkau celica ir matyt pries tai savininkas ant vandens vazinejo. tai noriu as isvalyt ta sistema ir pripilt normalaus. bet ziurejau jusu numestus linkus su celicos manualu ir man nekrauna tu linku. tai nezinau kur koks isleidimo varztas, kur ji galima rasti? beje problema tame kad kai variklis uzkaito iki max, pradejo begt pro radiatoriaus apacia per kazkuria slanga. o atsukus radiatoriaus dangteli, vanduo vera per ji garuoja ir variklis palaiko normaliai temperatura, bet taip neturetu buti. manau sistemoje yra oro. tai noriu nuorint, gal gali pasakyt tiksliai kaip tai padaryti? ant uzkurtos masinos viska daryt, kai tas skystis radiatoriuje verda?TOYOTA - The One You Only Trust Always |
| frezas | 2011-09-01 13:19:52 (0) |
isleidimo "varztas" tiksliau toks plastmasinis yra apacioi radiatoriaus kaireje puseje.ranka pakisus galima lengvai ji apciuopti ir atsukti. as nuorinu visai parastai...isleidziu antifryza kiek isbega is radiatoriaus tada uzpilu kokius 2L antifryzo paspaudau slangas uzvedu masina viel paspaudau slangas dapilu antifryzo kiek reikia ir vel slangas paspaudau ir vel dapiru antifryzo max...kiek pavazinejas dar karta dapilu ir viskas.. ir niekas nekaista viskas normaliai |
| Kestorius | 2011-09-01 14:15:25 (0) |
| ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | o uzpilineji per bakeli ar i radiatoriu tiesiai? beje gal geriau pirma pravalyti sistema jeigu tam yra priemones, nes turetu buti kalkes? acto pilti nesinori, jis labai agresyvus. ar iskart pilti antfriza ir masinai netrukdis tos kalkes. ir kiek telpa i celica antifrizo? kiek man jo iskarto uzsipirkti? TOYOTA - The One You Only Trust Always |
| Narkoze | 2011-09-01 14:26:15 (0) |
Minėdamas sistemą tai variklį, radiatorių? Būna spec šampūnai tokiems dalykams |
| DiAx | 2011-09-01 14:47:00 (0) |
Man atrodo pas tave tarpine pramusta yra Kestorius parašė: Sveiki. as naujokas cia tarp jusu. Naujos temos nenoriu kurt, tai rasau i sia. Problemos ir man su kaitimu. nesenai nusipirkau celica ir matyt pries tai savininkas ant vandens vazinejo. tai noriu as isvalyt ta sistema ir pripilt normalaus. bet ziurejau jusu numestus linkus su celicos manualu ir man nekrauna tu linku. tai nezinau kur koks isleidimo varztas, kur ji galima rasti? beje problema tame kad kai variklis uzkaito iki max, pradejo begt pro radiatoriaus apacia per kazkuria slanga. o atsukus radiatoriaus dangteli, vanduo vera per ji garuoja ir variklis palaiko normaliai temperatura, bet taip neturetu buti. manau sistemoje yra oro. tai noriu nuorint, gal gali pasakyt tiksliai kaip tai padaryti? ant uzkurtos masinos viska daryt, kai tas skystis radiatoriuje verda? |
| Firestart | 2011-09-02 11:28:18 (0) |
Nebutinai tarpine. Gal tiesiog ausinimo sistema nesandari ir kai mazai skyscio buna likes uzvire. Siaip tai reiktu uzpilt pilna sistema vandens, pakurent ir paziuret ar laiko normalia temperatura ir ar slangu nepucia. Jei slangos bus labai kietos tai gali but arba radiatoriaus kamstelis sugedes arba kaip minejo DiAx tarpine prapusta. Ir jeigu su vandeniu pabandzius ir pavazinejus viskas tvarkoj tada isleist vandeni per radiatoriu, visas jis niekada neisbega, todel uzpylt pigiausio koncentrato, pavazinejus ispylt ir uzpylt zmonisko antifrizo. |
| Kestorius | 2011-09-03 11:33:16 (0) |
| ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Na pas mane tokia situacija, kad vandens bakelis dazniausiai visas pilnas buna, net virs max, o kai pavazineju bakelis beveik tuscias buna, bet uztenka litro vandens ir jis vel pilnas. O slangos nebuna kietos, normalios jos visai, ir kai vanduo pro radiatoriu svilpia ir garuoja, slangos buna tik siltos, o pats bakelis isvis saltas. ir esme kad kai ji buvo sandari, variklis uzkaista iki max, varva pro radiatoriaus apacia, kur zarnos iji ateina, tose vietose. o vazineju be radiatoriaus kamstelio, tuomet variklis uzkaista iki darbines temperaturos, tacia vanduo vistiek verda radiatoriuje ir smarkiai garuoja jisai, taciau pats variklis daugiau nekaista nei darbine temperatura. Tarpine nemanau kad bus pramusta, variklis is paziurios sveikas atrodo. Beje, pas mane istisai veikia ventiliatorius, kai masina salta tik degima ijungus jis jau isijungia, cia kazkas jau su elektra itariu bus negerai? TOYOTA - The One You Only Trust Always |

beje problema tame kad kai variklis uzkaito iki max, pradejo begt pro radiatoriaus apacia per kazkuria slanga. o atsukus radiatoriaus dangteli, vanduo vera per ji garuoja ir variklis palaiko normaliai temperatura, bet taip neturetu buti. manau sistemoje yra oro. tai noriu nuorint, gal gali pasakyt tiksliai kaip tai padaryti? ant uzkurtos masinos viska daryt, kai tas skystis radiatoriuje verda?