Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    variklis kaista

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: Bogdanas

    Firestart 2011-09-03 12:53:31 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Kaip tai be kamstelio vazineji? taigi kamstelis reikalingas butinai, neprikolink tu taip, uzkaitinsi motora jei dar neuzkaitinai. Esme kad tas kamstelis naujas ar 15lt kainuoja tai nekarve gi. Ir kai pili vandeni, ji reik pilt i radiatoriu ir pripilt pilna, tik poto pilt i bakeli ir pripilt jo puse. O jei bega per apacia tai reik ieskot pro kur bega ir tvarkyt, o nevazinet.

    Siaip geriau susitvarkyk, nes veliau daug brangiau kainuos jei varikli uzkaitinsi tai teks arba kapitalini daryt arba varikli keist, o cia sumos jau tukstanciais vaiksto.
    Kestorius 2011-09-03 15:37:03 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173
    o velnias... gerai kad laiku pasakei, nezinojau, matai nauja masina visu dalyku nezinojau, ant mano senos net nebudavo to kamstelio galvojau kad nereikalingas :D fail.. gerai dekui tada, bandysiu pilt dabar ta vandeni nuorint, ir ziuret kas su ja vyksta ir ka reikia tvarkyti tada.
    tai zinoma kad susitvarkysiu, del to ir klausiu nes ne viskas aisku, ir kibsiu dabar i darba.
    TOYOTA - The One You Only Trust Always
    Edvatronas Klubo narys 2011-09-03 16:33:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Laiku nelaiku... taip nieks nedaro... :)

    Kestorius parašė:
    o velnias... gerai kad laiku pasakei, nezinojau, matai nauja masina visu dalyku nezinojau, ant mano senos net nebudavo to kamstelio galvojau kad nereikalingas :D fail.. gerai dekui tada, bandysiu pilt dabar ta vandeni nuorint, ir ziuret kas su ja vyksta ir ka reikia tvarkyti tada.
    tai zinoma kad susitvarkysiu, del to ir klausiu nes ne viskas aisku, ir kibsiu dabar i darba.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Edvatronas Klubo narys 2011-09-03 16:40:28 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Ne nu tu idomus... :) jei vanduo verda yra lb blogai.. bet kaip tu tai nustatei? tvarkai radiatoriu arba statai kita... :) tada ziuri kas darosi... be kamstelio tai cia tolygu kamikadzei vazinet... :d aisq slangu nepus, nes radiatorius kiauras + be dangtelio... kai viska sudesi normaliai - tada ziurek.. :)

    Kestorius parašė:
    Na pas mane tokia situacija, kad vandens bakelis dazniausiai visas pilnas buna, net virs max, o kai pavazineju bakelis beveik tuscias buna, bet uztenka litro vandens ir jis vel pilnas. O slangos nebuna kietos, normalios jos visai, ir kai vanduo pro radiatoriu svilpia ir garuoja, slangos buna tik siltos, o pats bakelis isvis saltas. ir esme kad kai ji buvo sandari, variklis uzkaista iki max, varva pro radiatoriaus apacia, kur zarnos iji ateina, tose vietose. o vazineju be radiatoriaus kamstelio, tuomet variklis uzkaista iki darbines temperaturos, tacia vanduo vistiek verda radiatoriuje ir smarkiai garuoja jisai, taciau pats variklis daugiau nekaista nei darbine temperatura. Tarpine nemanau kad bus pramusta, variklis is paziurios sveikas atrodo.

    Beje, pas mane istisai veikia ventiliatorius, kai masina salta tik degima ijungus jis jau isijungia, cia kazkas jau su elektra itariu bus negerai?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Kestorius 2011-09-03 17:48:02 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173
    kaip nustaciau? prasuku radiatoriaus kamsteli ir matau kad garuoja smarkiai kai variklis darbines temperaturos. netai kad vazineju, bet palaukiu kol variklis ikais. ir matau kas vyksta. :) as itariu kad cia yra oro sistemoj. paprasciausiai uzpilsiu vandens pilna sistema, nuorinsiu ir tada matysiu. nes radiatorius pats neleidzia ir nelasa, tik labai greit uzkaista variklis, ir tada per apacia pradejo teket, bet kai atvesta nebelasa, labai didelis slegis radiatoriuje. o slangos nekietos buna. ir siaip jeigu viskas tvarkoje juk turetu per bakeli pust viska lauk, nes ten yra slanga is jo isvesta i lauka, taciau bakelis net nesiltas. na, pirmadieni ziuresiu masina ir paklausiu dar ko nors, nes itariu taip lengvai tenai nesusitvarkis :)
    TOYOTA - The One You Only Trust Always
    gytuks Klubo narys 2011-09-04 05:05:19 (1)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Kestoriau:) bakelis yra išsiplėtimo t.y. radiatorius turi būti visada pilnas, varikliui dirbant ir šylant aušinimo skystis šyla ir plečiasi, ko pasekoje pasiekus tam tikrą slėgį radiatoriaus dangtelis nuleidžia dalį aušinimo skysčio į išsiplėtimo bakelį. Užgesinus variklį, aušinimo skystis vėsdamas traukiasi, ir sugrįžta iš išsiplėtimo bakelio. Šis bakelis nėra cirkuliacinis, kaip būna kitose auto, tad nenorėki, kad jis karštas būtų;)
    Varvėti neturi pro niekur. Jei varva, tikrink radiatorių, šlangų pajungimus.
    Radiatoriaus ventiliatorius visą laiką dirba greičiausiai dėl to, kad nepajungta kažkuri fiškė(dabar jau nepamenu kuri) pasitikrink. ;)
    Edvatronas Klubo narys 2011-09-04 09:26:11 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Pilnai pritariu.... :) + pasyla pakyla slegis ir varva... atsala - nevarva.. antra garuoja ir verda yra 2 skirtingi dalykai... :)

    gytuks parašė:
    Kestoriau:) bakelis yra išsiplėtimo t.y. radiatorius turi būti visada pilnas, varikliui dirbant ir šylant aušinimo skystis šyla ir plečiasi, ko pasekoje pasiekus tam tikrą slėgį radiatoriaus dangtelis nuleidžia dalį aušinimo skysčio į išsiplėtimo bakelį. Užgesinus variklį, aušinimo skystis vėsdamas traukiasi, ir sugrįžta iš išsiplėtimo bakelio. Šis bakelis nėra cirkuliacinis, kaip būna kitose auto, tad nenorėki, kad jis karštas būtų;)
    Varvėti neturi pro niekur. Jei varva, tikrink radiatorių, šlangų pajungimus.
    Radiatoriaus ventiliatorius visą laiką dirba greičiausiai dėl to, kad nepajungta kažkuri fiškė(dabar jau nepamenu kuri) pasitikrink. ;)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2011-09-04 09:46:26 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Pagrindinis ventiliatorius netvarkingai veikia dėl dviejų priežasčių. Arba nupuvo kontaktai nuo daviklio/jungiklio radiatoriaus apačioje šalia kamsčio, arba pats laidas nuo jo jau viduje išpuvęs. 5gen'ų liga belenkaip. Jeigu problema daviklyje, galėčiau už alų perleisti, turiu du kiniškus, kurie suveikia 10'C aukštesnėje temperatūroje nei turėtų, bet suveikia.
    gytuks Klubo narys 2011-09-04 10:07:59 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Fanaz parašė:
    Pagrindinis ventiliatorius dažniausia nesuveikia dėl dviejų priežasčių. Arba nupuvo kontaktai nuo daviklio/jungiklio radiatoriaus apačioje šalia kamsčio, arba pats laidas nuo jo jau viduje išpuvęs. 5gen'ų liga belenkaip. Jeigu problema daviklyje, galėčiau už alų perleisti, turiu du kiniškus, kurie suveikia 10'C aukštesnėje temperatūroje nei turėtų, bet suveikia.

    pas jį pastoviai dirba;)

    Kestorius parašė:
    Beje, pas mane istisai veikia ventiliatorius, kai masina salta tik degima ijungus jis jau isijungia, cia kazkas jau su elektra itariu bus negerai?
    Fanaz 2011-09-04 10:13:29 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Taip, neteisingai suformulavau. Ventiliatorius nuolat sukasi kai daviklis nėra "sujungtas", t.y. nėra kontakto kuris turėtų būti, kai variklis šaltas :)