Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Vyc ST185 CS
Kategorija: Garažas
Autorius: Vyc
Vyc | 2012-09-06 01:39:24 (3) |
![]() |
Na ka, beveik neber mano Gti ir jau parsivariau is broliu latviu CS'a. Yra siokiu tokiu problemyciu, bet tikiuosi ir atsiras kazkokiu sprendimo variantu. Kolkas salygu sprest variantus nera, bet ant ziemos noreciau bent tech prasivaryt. Taigi: Pakeistas interkuleris, senasis nezinau kokiais budais nuimtas,bet check engine meta interkulerio ir lambda zondo klaidas. Uzmautas HKS oro filtras, nuo kurio iki turbinos beveik viskas buvo tepaluota viduje shlangu. Zodziu,viskas daryta isvirksciom rankom. Turbina pucia 0,3 bar (nezinau kodel). Masina visiskai nevaziuoja,tik ant zvyro paarti galima. Gesta kol shalta, shaudo(?). Kazkur ties karteriu varo tepaliukus,galiniam diffe taip pat. Greiciu deze "neatiduoda" begiu, reik pradzioj "parodyti",tada gauni shaiba. Emm,vaziuokle barska,vaziuojant staigiau paspaudus akseleratoriu nemaloniai per kebula nueina smugis. Kebulas pakankamai prastos bukles: dugnas ir slenksciai minimaliai parudyje. Visa masina buvo perdazyta iki stogo. Po to dar karta shudarankishkai suklijuotas priekinis buferis ir perdazytas kartu su sparnais. Kolkas viskas, ryt vaziuosiu iki grazuoles,gal dar kazka prisiminsiu. Netolimos ateities planai: Kadangi atiduodu ratus su senaja gti, tai reik ko gero skardu su padangom ir rastafkiu, perkelti akumuliatoriu i bagazine,padaryti zmoniska cold air intake, isspresti ecu problemas,aptvarkyti vaziuokle tech apziurai. Nezinau ka daryti del turbinos.. Noreciau jusu nuomoniu,pasisakymu kaip kokias problemas geriau spresti,pas ka su kuo ir pan. Bus galvos skausmo ![]() foto: ![]() ![]() ![]() taip buvo padarytas shlangynas ![]() su tokiu vamzdeliu,kaip speju is duslintuvo ![]() turedamas laisvo laiko greit permeciau taip,bent atsikraciau to surudijusio vamzdzio ir poros alkuniu ![]() Kolkas viskas,tikiuosi greitu metu papildyti tiek galerija tiek aprasyma ![]() 2977 - 5000 |
GreddyMR2 | 2012-09-06 09:24:13 (0) |
![]() |
Sveikinimai ![]() Dėl turbos siūlyčiau pradžiai pereiti visas šlangas nuo turbos iki įsiurbimo. Jei tikrai visur užveržta ir skylučių nėra, tada žiūrėk ar nebus tarpinės. Gali būti dvi: Galva - išmetimo kolektorius ir kolektorius - turbina. Hmm... Dar gali būti užstrigęs wastegate'as, tą reikia patikrint. Dėl gesimo ir šaudymo, pasižiūrėk ar oro srauto matuokės laisvos eigos mišinio varžtelis orginalioj pozicijoj. Kaip daryti, rasi čia: http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=59570 ![]() Dar va ką gali pabandyti: http://mr2oc.com/showthread.php?t=287627 ![]() |
Sheikhas
![]() |
2012-09-06 09:36:23 (0) |
![]() |
Padrožta... bet vis tiek velkom į GT4 gretas ![]() WTA nuėmus reik neutralizuot chargecooler'io kompą, kad pagrindinis ECU nematytų, kad nebėr tokio navaroto; Turbina matomai mirusi, nes pila tepalus per visus galus (jeigu šlangos pilnos tepalo), todėl ir nepučia (reik restauruoti arba keisti). Nors pradžiai reik pažiūrėt aplamai kas ir kaip ten sujungta, kaip valdomas slėgis, ar yra boost controlleris, gaugas? Tepalu varymas ne bėda, pasikeisi galvutės dangtelio tarpines, karteri pasodinsi ant naujo hermetiko ir bus OK. Važiuoklė, kaip ir pas visas tokių metų celicas, su laiku subyra, keiti silentblokus iš eilės ir pamiršti. Smūgis spustelėjus, matyt galinio difo pagalvė sugriuvus... Prie AFM varžtelių aplamai geriau nelyst... |
Vyc | 2012-09-06 12:39:51 (0) |
![]() |
Lukai,dekui,o kaip patikrinti wastegate'a? siaip ten tu slangu tai daugiau negu proto pas mane kad suprast kam jos reikalingos. Tos matuokles viduj buvo vien tepalas,ar tikrai tai gali but nuo turbos? negali but kad filtras visiskai nieko nefiltruoja ir deganti ora is variklio siurbia? Sheikhai, senkju ![]() ![]() O pats susidejes poliuretana i gala ar ne? nes maciau kazkuriam poste kad norejot groupbuy daryti. 2977 - 5000 |
Sheikhas
![]() |
2012-09-06 12:49:48 (0) |
![]() |
WTA - wandeniu ausinamas interkuleris ![]() ![]() Del tepalo shlamgose, jeigu uz turbos ner - gerai, jeigu ura pries turba, reiskias ateina per alsuokli, atjunk ji nafik, kad is variklio neitu i isiurbimo vamzdi (uzglusini(, o ant tos slangos kuri eina is variklio galvos, mauni filtruoka arba statai oil catch tank'a. Va nuo sito ir reiketu pradeti. Poliuretano nesusidejau, pas mane ner dar taip blogai, o ir GT4 poliuretanas kainuoja kaip kokiems 4 civikams ar silvijoms is karto, taigi nesusitaupau ![]() |
Ciunia | 2012-09-06 13:12:14 (0) |
![]() |
Sveikinu !!! Sėkmes tolimesniuose darbuose ![]() |
Vyc | 2012-09-06 13:18:18 (0) |
![]() |
O gal galetum kazka nurodyti? lyg ir yra service manuale schema,bet gerai butu matyt kaip ten is tikruju turi atrodyti.. Bent vienas dalykas aishkus kodel turba tiek pucia. O kur pirkti filtriuka arba ta oil catch tank'a?tik ebay? Pamenu kazkada rasiau del tu poliuretanu kad reik group daryt(bent jau kas yra su gt4) ir cia vietoj tekinti,tada visai nebrangiai gautusi:} 2977 - 5000 |
Vyc | 2012-09-06 13:18:32 (0) |
![]() |
Ciunia,aciu! ![]() 2977 - 5000 |
GreddyMR2 | 2012-09-06 13:38:01 (0) |
![]() |
Kiek skaitęs, tai vien filtriuką mauti ant dangtelio NEGERAI. Nepamenu dabar kodėl... O oil catch tank'o vamzdeliai turi būti tokio pačio diametro (gal jei didesni, nieko blogo), kaip ir to, kur ant dangtelio. Bet jokiu būdų ne siauriasni. Wastegate gali patikrinti su pompa, uzmoves ant vamzdelio ir atsargiai pučiant. Tik reikia atsargiai, kad diafragmos nesugadintum. Bet kaip jau supratau, žemas slėgis dėl kompo klaidos, tai pražioj prie jo nelysk, o susitvarkyk su klaidom ![]() |
Vyc | 2012-09-06 16:08:22 (0) |
![]() |
kam reikalingos tokios nesamones kad butu ta slanga i isiurbima? sunkiai sekasi ieskoti,o su elektra nedraugauju. Noreciau daugiau paveiksleliu,sugebejau tik toki rast ![]() http://http://www.gt4dc.co.uk/info/howto/205_fmic_code_54/205_fmic_code_54.htm ![]() 2977 - 5000 |