Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Vyc ST185 CS

    Kategorija: Garažas

    Autorius: Vyc

    Vyc 2012-09-06 01:39:24 (3)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 160
    Na ka, beveik neber mano Gti ir jau parsivariau is broliu latviu CS'a. Yra siokiu tokiu problemyciu, bet tikiuosi ir atsiras kazkokiu sprendimo variantu. Kolkas salygu sprest variantus nera, bet ant ziemos noreciau bent tech prasivaryt. Taigi:

    Pakeistas interkuleris, senasis nezinau kokiais budais nuimtas,bet check engine meta interkulerio ir lambda zondo klaidas. Uzmautas HKS oro filtras, nuo kurio iki turbinos beveik viskas buvo tepaluota viduje shlangu. Zodziu,viskas daryta isvirksciom rankom. Turbina pucia 0,3 bar (nezinau kodel). Masina visiskai nevaziuoja,tik ant zvyro paarti galima. Gesta kol shalta, shaudo(?). Kazkur ties karteriu varo tepaliukus,galiniam diffe taip pat. Greiciu deze "neatiduoda" begiu, reik pradzioj "parodyti",tada gauni shaiba. Emm,vaziuokle barska,vaziuojant staigiau paspaudus akseleratoriu nemaloniai per kebula nueina smugis. Kebulas pakankamai prastos bukles: dugnas ir slenksciai minimaliai parudyje. Visa masina buvo perdazyta iki stogo. Po to dar karta shudarankishkai suklijuotas priekinis buferis ir perdazytas kartu su sparnais. Kolkas viskas, ryt vaziuosiu iki grazuoles,gal dar kazka prisiminsiu.

    Netolimos ateities planai: Kadangi atiduodu ratus su senaja gti, tai reik ko gero skardu su padangom ir rastafkiu, perkelti akumuliatoriu i bagazine,padaryti zmoniska cold air intake, isspresti ecu problemas,aptvarkyti vaziuokle tech apziurai. Nezinau ka daryti del turbinos.. Noreciau jusu nuomoniu,pasisakymu kaip kokias problemas geriau spresti,pas ka su kuo ir pan. Bus galvos skausmo:) ) p.s. kadangi nelabai zinau kaip viskas ten turetu atrodyti gal koks vilnietis gt4'ininkas kada galetu prilekti papasakoti kur kas turi but? ;]

    foto:





    taip buvo padarytas shlangynas


    su tokiu vamzdeliu,kaip speju is duslintuvo



    turedamas laisvo laiko greit permeciau taip,bent atsikraciau to surudijusio vamzdzio ir poros alkuniu



    Kolkas viskas,tikiuosi greitu metu papildyti tiek galerija tiek aprasyma:)
    2977 - 5000
    GreddyMR2 2012-09-06 09:24:13 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Sveikinimai :)

    Dėl turbos siūlyčiau pradžiai pereiti visas šlangas nuo turbos iki įsiurbimo. Jei tikrai visur užveržta ir skylučių nėra, tada žiūrėk ar nebus tarpinės. Gali būti dvi: Galva - išmetimo kolektorius ir kolektorius - turbina.
    Hmm... Dar gali būti užstrigęs wastegate'as, tą reikia patikrint.

    Dėl gesimo ir šaudymo, pasižiūrėk ar oro srauto matuokės laisvos eigos mišinio varžtelis orginalioj pozicijoj.
    Kaip daryti, rasi čia: http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=59570Atidaryti naujame lange
    Dar va ką gali pabandyti: http://mr2oc.com/showthread.php?t=287627Atidaryti naujame lange
    Sheikhas Klubo narys 2012-09-06 09:36:23 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6681
    Padrožta... bet vis tiek velkom į GT4 gretas ;)
    WTA nuėmus reik neutralizuot chargecooler'io kompą, kad pagrindinis ECU nematytų, kad nebėr tokio navaroto;
    Turbina matomai mirusi, nes pila tepalus per visus galus (jeigu šlangos pilnos tepalo), todėl ir nepučia (reik restauruoti arba keisti). Nors pradžiai reik pažiūrėt aplamai kas ir kaip ten sujungta, kaip valdomas slėgis, ar yra boost controlleris, gaugas?
    Tepalu varymas ne bėda, pasikeisi galvutės dangtelio tarpines, karteri pasodinsi ant naujo hermetiko ir bus OK.
    Važiuoklė, kaip ir pas visas tokių metų celicas, su laiku subyra, keiti silentblokus iš eilės ir pamiršti.
    Smūgis spustelėjus, matyt galinio difo pagalvė sugriuvus...
    Prie AFM varžtelių aplamai geriau nelyst...
    Vyc 2012-09-06 12:39:51 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 160
    Lukai,dekui,o kaip patikrinti wastegate'a? siaip ten tu slangu tai daugiau negu proto pas mane kad suprast kam jos reikalingos. Tos matuokles viduj buvo vien tepalas,ar tikrai tai gali but nuo turbos? negali but kad filtras visiskai nieko nefiltruoja ir deganti ora is variklio siurbia? Sheikhai, senkju:) dabar vel klausimynas:D kas yra WTA? kur yra tas kompas ir kaip ji neutralizuoti? slangos pilnos tepalo tik iki turbos,po to ispucia daugmaz svaru ora. Slegis neisivaizduoju kaip valdomas,nei controlerio nei gaugo nera.
    O pats susidejes poliuretana i gala ar ne? nes maciau kazkuriam poste kad norejot groupbuy daryti.
    2977 - 5000
    Sheikhas Klubo narys 2012-09-06 12:49:48 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6681
    WTA - wandeniu ausinamas interkuleris :) kai ji pakeiti i FMIC (priekyje montuojama intercooleri), atjungi wta pompa, ECU is karto mato klaida ir pereina i servisini rezima ir neleidzia turbai pust. Kad tai apeit reik pompos valdymo releje (ji uz pelenines prie ECU kazkur pritvirtinta) ar kaip tas divaisas vadinasi, kazkuri kontakta izeminti (o kuri nebepamenu, dariau tai pries kokius 4 metus :) reiketu paguglinti ar pasiziureti i schemas.
    Del tepalo shlamgose, jeigu uz turbos ner - gerai, jeigu ura pries turba, reiskias ateina per alsuokli, atjunk ji nafik, kad is variklio neitu i isiurbimo vamzdi (uzglusini(, o ant tos slangos kuri eina is variklio galvos, mauni filtruoka arba statai oil catch tank'a.
    Va nuo sito ir reiketu pradeti.
    Poliuretano nesusidejau, pas mane ner dar taip blogai, o ir GT4 poliuretanas kainuoja kaip kokiems 4 civikams ar silvijoms is karto, taigi nesusitaupau ne
    Ciunia 2012-09-06 13:12:14 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 283
    Sveikinu !!! Sėkmes tolimesniuose darbuose :)
    Vyc 2012-09-06 13:18:18 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 160
    O gal galetum kazka nurodyti? lyg ir yra service manuale schema,bet gerai butu matyt kaip ten is tikruju turi atrodyti.. Bent vienas dalykas aishkus kodel turba tiek pucia. O kur pirkti filtriuka arba ta oil catch tank'a?tik ebay?
    Pamenu kazkada rasiau del tu poliuretanu kad reik group daryt(bent jau kas yra su gt4) ir cia vietoj tekinti,tada visai nebrangiai gautusi:}
    2977 - 5000
    Vyc 2012-09-06 13:18:32 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 160
    Ciunia,aciu!:)
    2977 - 5000
    GreddyMR2 2012-09-06 13:38:01 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Kiek skaitęs, tai vien filtriuką mauti ant dangtelio NEGERAI. Nepamenu dabar kodėl...
    O oil catch tank'o vamzdeliai turi būti tokio pačio diametro (gal jei didesni, nieko blogo), kaip ir to, kur ant dangtelio. Bet jokiu būdų ne siauriasni.

    Wastegate gali patikrinti su pompa, uzmoves ant vamzdelio ir atsargiai pučiant. Tik reikia atsargiai, kad diafragmos nesugadintum. Bet kaip jau supratau, žemas slėgis dėl kompo klaidos, tai pražioj prie jo nelysk, o susitvarkyk su klaidom :)
    Vyc 2012-09-06 16:08:22 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 160
    kam reikalingos tokios nesamones kad butu ta slanga i isiurbima? sunkiai sekasi ieskoti,o su elektra nedraugauju. Noreciau daugiau paveiksleliu,sugebejau tik toki rast :)
    http://http://www.gt4dc.co.uk/info/howto/205_fmic_code_54/205_fmic_code_54.htmAtidaryti naujame lange
    2977 - 5000