Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Aliuminio lakštai galinio spoilerio stovams
Kategorija: Paplepekim
Autorius: GreddyMR2
|
Edvatronas
|
2012-12-17 21:56:07 (0) |
Kad ant RAce CAR'u tvirtina ant bagazines is esmes nieko nesako - neaisq kokie sutvirtinimai padaryti is vidaus, kurie nesimato O siaip man patiktu paskaiciuot Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| b145t3r | 2012-12-17 22:22:47 (0) |
Na o siaip siekiant kad masina prisispaustu prie zemes tai butinas geras oro praejimas po ja, kad nebutu dugne ertmiu. Dar skaiciau kazkur apie testus airodinaminiam tuneli (25k svaru uz 2 dienas), tai po visokiu tokiu patobulinimu pagerejo 7%, bet ten nebuvo apsiribota spoileriu. Daug kur akcentuoja vented wings, kad oro sukurys arkose nesusidarytu. Na o siaip sekmes beieskant inzinieriniu sprendimu www.powerlab.cz |
| Dogg | 2012-12-17 22:49:39 (0) |
b145t3r parašė: Na o siaip siekiant kad masina prisispaustu prie zemes tai butinas geras oro praejimas po ja, kad nebutu dugne ertmiu. Dar skaiciau kazkur apie testus airodinaminiam tuneli (25k svaru uz 2 dienas), tai po visokiu tokiu patobulinimu pagerejo 7%, bet ten nebuvo apsiribota spoileriu. Daug kur akcentuoja vented wings, kad oro sukurys arkose nesusidarytu. Na o siaip sekmes beieskant inzinieriniu sprendimu Gal tu nekomentuok sita tema daugiau... nes nu biski baisu skaityt O jeigu bijai atsistot - tai reiskias ne per brangus malonumas - o per pigus BRANGUS malonumas Galesiu foto padaryt kaip atrodo 100kg ant 700$ Dry Carbon Wing' o...![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| b145t3r | 2012-12-17 23:13:53 (0) |
Dogg parašė: b145t3r parašė: Na o siaip siekiant kad masina prisispaustu prie zemes tai butinas geras oro praejimas po ja, kad nebutu dugne ertmiu. Dar skaiciau kazkur apie testus airodinaminiam tuneli (25k svaru uz 2 dienas), tai po visokiu tokiu patobulinimu pagerejo 7%, bet ten nebuvo apsiribota spoileriu. Daug kur akcentuoja vented wings, kad oro sukurys arkose nesusidarytu. Na o siaip sekmes beieskant inzinieriniu sprendimu Gal tu nekomentuok sita tema daugiau... nes nu biski baisu skaityt O jeigu bijai atsistot - tai reiskias ne per brangus malonumas - o per pigus BRANGUS malonumas Galesiu foto padaryt kaip atrodo 100kg ant 700$ Dry Carbon Wing' o...Na kadangi mano vos ne 2x brangesnis tai ir bijau stotis kazkaip nedrasu ir siaip ka as jau cia tau tokio baisaus parasiau? apie wings? ar masinos dugna? paneigk jei netiesa.. www.powerlab.cz |
| Dogg | 2012-12-18 07:18:24 (0) |
b145t3r parašė: Dogg parašė: b145t3r parašė: Na o siaip siekiant kad masina prisispaustu prie zemes tai butinas geras oro praejimas po ja, kad nebutu dugne ertmiu. Dar skaiciau kazkur apie testus airodinaminiam tuneli (25k svaru uz 2 dienas), tai po visokiu tokiu patobulinimu pagerejo 7%, bet ten nebuvo apsiribota spoileriu. Daug kur akcentuoja vented wings, kad oro sukurys arkose nesusidarytu. Na o siaip sekmes beieskant inzinieriniu sprendimu Gal tu nekomentuok sita tema daugiau... nes nu biski baisu skaityt O jeigu bijai atsistot - tai reiskias ne per brangus malonumas - o per pigus BRANGUS malonumas Galesiu foto padaryt kaip atrodo 100kg ant 700$ Dry Carbon Wing' o...Na kadangi mano vos ne 2x brangesnis tai ir bijau stotis kazkaip nedrasu ir siaip ka as jau cia tau tokio baisaus parasiau? apie wings? ar masinos dugna? paneigk jei netiesa.. Na tai jeigu tu jau toki brangu ir gera daikta turi - tai ko tu bijai patikrint jo stipruma? Ar bijai kad tavo bagazine ilinkts gerokai nuo tavo tvirtinimu? Ka tau neigt - kad tu ne argumentuotai zarstai nugirstas kazkur kazkieno pasakytas frazes, graibai kaip su sakem per vandeni... Lygiai taip pat teigi kad RACECARU spoileriai tvirtinami TIESIAI i bagazine su JUOSTELEM ir varsteliais, to pakanka suprast tavo turimas zinias apie paprastus aerodinamikos principus. Tu nieko baisiaus nepasakei, tik labai gerai davei suprast savo kalbom - kad ka tu cia uzsiimi sudinais darbais Lukai, dek tep slep ir va ziurek bus gerai, nes nu cia daryt normaliai tai tik 7% geriau bus Tau cia seip pamastymui - toj pacioj kacergoj - masina su galiniu spoileriu (teisingu) ir be jo - rato iveikimo laika pagerina ~ 2sec, ir t.t.t galiu vardint konkrecius atvejus, bandytus reikalus praktikoj, o ne destyt atsisedes prie klaveturos apie tai kaip kazkas kazka kazur kazkam sake... ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| GreddyMR2 | 2012-12-18 07:28:24 (0) |
Oho, greitai čia prirašėt Ta proga pervadinau temą, nes jau truputį buvo nukrypta nuo pirminės Taigi pagalvojau, kad kaip pirmam kartui, darysiu paprasčiau. Nedėsiu ten giliai į kėbulą, kaip kognition spoilerio, o tiesiai nuo bagažinės susijungimo su sparnu, kaip toj nuorodoj RX7. O prireiks manau tik tokių medžiagų: 1. aliuminio lakštai 2. 90 arba geriau 180 laipsnių kampuočiai (vienas šonas prie spoilerio, kitas prie stovo). Tvirtinime prie stovo bus du arba trys tvirtinimo taškai (skylutė gale tiesiog priveržimui ir prieky keletas skylučių arba tokia lenkta pailga išpjova atakos kampo reguliavimui. Bei gal dar centre mažesnė išpjova, kad tvirčiau būtų) 3. Galbūt kokia nors traukė nuo spoilerio centro į bagažinės dangtį tvirtumui. Nenoriu pirmam kartui per daug užsišokt, kad paskui nebūtų taip, kad darysiu ir nieko nesigaus Čia pamažintas ir supaprastintas variantas, bet mintis tokia: ![]() |
| bubu | 2012-12-18 08:13:39 (1) |
| Žinučių forume: 1854 | Kažkaip sudėtingai Jūs žiūrite į paprastus dalykus. Spoileris reikalingas, kad automobilio galą prispaustų posūkiuose, bet jis automobilį stabdo tiesiosiose. Todėl tikrai neverta čia kalbėti apie skaičiavimus ir galias. Net 1000km lenktynėse nemažai bolidų spoilerius prisisuke prie bagažinės dangčio ir nesiparina. nes neapsimoka jam duoti per didelio kruvio. Nedarykite iš paprasto dalyko mokslo ir nesitikėkite, jog dabar tai spausiu, kad suoliuką uzsidesiu. Manau Luko paskutinis sprendimas geriausias, paprastas stovelis ir minimaliai reguliuojamas atakos kampas, kad galetu pasitestuoti kuris kampas jam geriausias. Nes labai jis priklauso nuo vairavimo stiliaus, vieni megsta i posuki ivaziuoti greiciau, kiti leciau, bet isvaziuoti greiciau. Nuo to ir priklauso koki prispaudima geriau naudoti. |
| GreddyMR2 | 2012-12-18 08:24:07 (0) |
Kažko labai įspūdingo ir nesitikiu, juolab kad dar ir savo asmenines galimybes reikia pilnai išnaudoti, bet su papildomom modifikacijom (tikrai ne tik spoileris) manau bus lengviau pasiekti geresnį rezultatą, nei be jų |
| b145t3r | 2012-12-18 11:53:42 (0) |
as pilnai sutinku su bubu issakyta nuomone. o cia siaip pasiskaitymui istrauka apie auto airodinamika: How Automakers Improve Aerodynamics While some shapes are inherently more aerodynamic than others, aerodynamicists and designers subtly shape every vehicle to reduce drag. "We look at all areas of the car that come in contact with the air. Upper surface shape, under floor, wheels and even cooling and engine bay," says Ian Anderton, aerodynamicist at the Jaguar Design Studio in Gaydon, England. Automakers fine-tune the way the air attaches to the vehicle's surface, and the way it leaves the rear end. To improve Cd (coefficient of drag), designers may make the following changes: Round the edges of the front end Tune the grille and fascia openings Tune the wheel openings Place spats (small spoilers) in front of the tires to reduce turbulence Tune the size and shape of the outside mirrors and their attachment arms Reshape the water channel on the A-pillars Adjust the front fascia and air dam to reduce drag under the vehicle Add side skirts Tune the deck height, length and edge radius Install a rear spoiler Adjust the angle of the rear window Tuck up the exhaust system Use a diffuser to tune air coming off the underside Install "belly pans," underbody panels that cover components and smooth airflow Ford's Wegryn also predicts increased use of active aerodynamic devices in the future, such as: Active air dams that drop lower at higher speeds (when driveways and speed bumps are not an issue) Active rear spoilers that pop up to reduce lift at higher speeds, as on the Porsche 911 Carrera Active ride height that lowers the vehicle at speed, which Ford employed on the Lincoln Mark VIII and which appears on Mercedes-Benz vehicles with Airmatic suspensions. According to Mercedes, "Lowering the ride height at speed results in a 3-percent improvement in drag." How to Improve the Aerodynamics of Your Car Automakers spend a lot of time optimizing vehicles' aerodynamics. But is there anything we can do to improve — or at least not degrade — the aerodynamics of our own vehicles? It turns out the biggest gains are to be found on pickups — not by dropping the tailgate (a common misconception), but by installing a tonneau cover. "A tonneau cover improves the aerodynamics dramatically — on all pickup trucks," according to Ford's Wegryn. "In general, a tonneau cover can provide a drag reduction of 2 to 7 percent, depending on cab style, box length and overall vehicle Cd. Average fuel economy improvement ranges from 0.1 to 0.3 mpg." From an aero standpoint, it doesn't make a difference if you choose a soft or hard cover. You'll also improve aerodynamics by: Reducing the use of roof racks Rolling up your windows and turning on the air conditioner at higher speeds, typically above 35 mph Replacing a broken or missing front air dam Lowering your vehicle Running narrower tires Choosing smoother wheels (ideally, flush discs like those on vehicles trying to set land speed records) www.powerlab.cz |
| Dogg | 2012-12-18 12:22:57 (0) |
Nu va - ir vel tu pro sali... Cia kalba eina ne apie AERODINAMIKOS gerinima... O apie Prispaudziamosios jegus didinima tam tikrose vietose... ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |

O siaip man patiktu paskaiciuot

