Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Aliuminio lakštai galinio spoilerio stovams

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: GreddyMR2

    b145t3r 2012-12-18 12:52:40 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    Dogg parašė:
    Nu va - ir vel tu pro sali... Cia kalba eina ne apie AERODINAMIKOS gerinima... O apie Prispaudziamosios jegus didinima tam tikrose vietose...


    kolkas cia tik tu blevyzgas rasai ir cia tavo vienintelis argumentas:

    Dogg parašė:
    Tau cia seip pamastymui - toj pacioj kacergoj - masina su galiniu spoileriu (teisingu) ir be jo - rato iveikimo laika pagerina ~ 2sec, ir t.t.t galiu vardint konkrecius atvejus, bandytus reikalus praktikoj, o ne destyt atsisedes prie klaveturos apie tai kaip kazkas kazka kazur kazkam sake...


    tavo prispaudziamoji jega ir yra aerodinamika.

    Bernullio teorija buvo tokia : oro sraute kūnui dirbtinai pakeitus molekulių judėjimo kryptį spaudimas ženkliai padidėja, tačiau oro srautas nukreipiamas norima kryptimi.Ši teorija vėliau buvo patvirtinta ir Niutono.


    Taigi kūno spaudimo jėga ,kuri priklauso nuo kūno greičio dujose ir nulemia aerodinaminę jėgą kurią patiria objektas. Na, o esant tokioms sąlygoms be abejo yra svarbus kūno aptakumas, bei forma. Kuo aptakesnis kūnas ir kuo tiksliau apskaičiuotas dujų srauto nukreipimas norima kryptimi, tuo aerodinamis elementas tampa veiksmingenis.


    BOLIDASAtidaryti naujame lange
    vat taip ruosiamos lentynines masinos su tokiais aerodinaminiais elementais, jei jau apie tai prakalbom
    www.powerlab.cz
    bubu 2012-12-18 13:49:29 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Čia šiek tiek į temą apie sparnus kažkada rašėme. Ypač geras video, rodantis kas nutinka kai sparnas nukrenta tiesiojoje :)

    Galinis sparnas – greitam ir stabiliam važiavimui (video)Atidaryti naujame lange
    GreddyMR2 2012-12-18 14:06:27 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Tikriausiai tam ir reikalingas geras tvirtinimas...

    bubu parašė:
    Čia šiek tiek į temą apie sparnus kažkada rašėme. Ypač geras video, rodantis kas nutinka kai sparnas nukrenta tiesiojoje :)

    Galinis sparnas – greitam ir stabiliam važiavimui (video)Atidaryti naujame lange
    b145t3r 2012-12-18 14:19:19 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    GreddyMR2 parašė:
    Tikriausiai tam ir reikalingas geras tvirtinimas...

    bubu parašė:
    Čia šiek tiek į temą apie sparnus kažkada rašėme. Ypač geras video, rodantis kas nutinka kai sparnas nukrenta tiesiojoje :)

    Galinis sparnas – greitam ir stabiliam važiavimui (video)Atidaryti naujame lange


    sutinku kad tabaluotis ir plevesuoti jis neturi :) gaila nesimato per kuria vieta atsiskyre tame video.. :(
    www.powerlab.cz
    xups 2012-12-18 16:57:47 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    bubu parašė:
    Čia šiek tiek į temą apie sparnus kažkada rašėme. Ypač geras video, rodantis kas nutinka kai sparnas nukrenta tiesiojoje :)

    Galinis sparnas – greitam ir stabiliam važiavimui (video)Atidaryti naujame lange

    OT:
    o kas atsitiko su vairu tam video tai normalu?
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    Dogg 2012-12-18 18:54:10 (0)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    b145t3r parašė:
    Dogg parašė:
    Nu va - ir vel tu pro sali... Cia kalba eina ne apie AERODINAMIKOS gerinima... O apie Prispaudziamosios jegus didinima tam tikrose vietose...


    kolkas cia tik tu blevyzgas rasai ir cia tavo vienintelis argumentas:

    Dogg parašė:
    Tau cia seip pamastymui - toj pacioj kacergoj - masina su galiniu spoileriu (teisingu) ir be jo - rato iveikimo laika pagerina ~ 2sec, ir t.t.t galiu vardint konkrecius atvejus, bandytus reikalus praktikoj, o ne destyt atsisedes prie klaveturos apie tai kaip kazkas kazka kazur kazkam sake...


    tavo prispaudziamoji jega ir yra aerodinamika.

    Bernullio teorija buvo tokia : oro sraute kūnui dirbtinai pakeitus molekulių judėjimo kryptį spaudimas ženkliai padidėja, tačiau oro srautas nukreipiamas norima kryptimi.Ši teorija vėliau buvo patvirtinta ir Niutono.


    Taigi kūno spaudimo jėga ,kuri priklauso nuo kūno greičio dujose ir nulemia aerodinaminę jėgą kurią patiria objektas. Na, o esant tokioms sąlygoms be abejo yra svarbus kūno aptakumas, bei forma. Kuo aptakesnis kūnas ir kuo tiksliau apskaičiuotas dujų srauto nukreipimas norima kryptimi, tuo aerodinamis elementas tampa veiksmingenis.


    BOLIDASAtidaryti naujame lange
    vat taip ruosiamos lentynines masinos su tokiais aerodinaminiais elementais, jei jau apie tai prakalbom


    Na... Kaip sakant gyvenk tu savo tiesom... Neturiu as tau ka pasakyt daugiau :) Aciu kad idejai pavyzdi - dabar ZINOSIU KAIP ruosiami BOLIDAI... reik ir spoileri uz lemejona pinigu prisisukt samariezais i bagazines dangti sekantiems metams - ciuju bus nesamoningai gera Bernulio jega :D Jeigu jau taip pradejai zarstytis protingom frazem - tai paimk - ir pasiskaiciuok kokios jegos veikia galini sparna kad ir prie paprasto 120km/h greicio prie tarkim LABAI mazo 5' atakos kampo... Gal tada tu suprasi apie ka mes cia ir KODEL mes cia kalbam, nes kolkas man tavo sitie reiksmingi pasisakymai - tai skamba labiau kaip totalaus moksliuko teoretiko sapaliones...Gryna interneto forumu citatu zarstykla...

    Ramuno idetas video labai gerai iliustruoja viska del KO sita diskusija ir prasidejo.

    Man TAU argumentais zarstytis nereik. As ju ir neturiu DAUG. Kai tavo daryta masina vaziuos 1.19.xx kacergoj su 350ag - tada mes galesim argumentuotis. As labiau megstu viska isbandyt praktikoj ir ISKART daryt GERAI, skaityt, dometis ir klausyt ka sako kiti - negu zarstytis skambiom frazem ir kalent klavisais.

    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
    Phoenix 2012-12-18 19:46:00 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 87
    mano kukliais ir primityviais skaičiavimais su NASA thinfoil duomenų 6 laipsnių atakos kampo koeficientu 1,5 m ilgio 20 cm pločio sparnas lašo lenkimo paviršiumi duoda grubiai 160 kg prispaudimo prie 120 km/h. Pataisykit kas jei klystu, labai seniai ten besijungęs buvau, kad klaidos nebūtų.
    Today, Tomorow, TOYOTA
    GreddyMR2 2012-12-18 20:25:53 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Dydis spoilerio bus +- panašus, tai jei prie 120km/h tokie svoriai veikia, tai kas bus prie 160-180?

    Phoenix parašė:
    mano kukliais ir primityviais skaičiavimais su NASA thinfoil duomenų 6 laipsnių atakos kampo koeficientu 1,5 m ilgio 20 cm pločio sparnas lašo lenkimo paviršiumi duoda grubiai 160 kg prispaudimo prie 120 km/h. Pataisykit kas jei klystu, labai seniai ten besijungęs buvau, kad klaidos nebūtų.
    Phoenix 2012-12-18 21:08:02 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 87
    kvadratinė priklausomybė:
    120 km/h - 160 kg
    140 km/h - 217 kg
    160 km/h - 285 kg
    180 km/h - 360 kg
    200 km/h - 444 kg
    220 km/h - 538 kg
    240 km/h - 640 kg

    Daugiau turbūt nevažiuosi
    Today, Tomorow, TOYOTA
    GreddyMR2 2012-12-18 21:36:22 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Oho... Kažkaip nesitiki, kad gali tiek jėgos būti. Na, bet su skaičiavimai ginčytis negaliu. Romai, tai kažin tas spoileriukas prie 200km/h atlaikys 400kg? :D