Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Aliuminio lakštai galinio spoilerio stovams

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: GreddyMR2

    zycha Klubo narysModeratorius 2012-12-19 07:51:31 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Phoenix parašė:
    mano kukliais ir primityviais skaičiavimais su NASA thinfoil duomenų 6 laipsnių atakos kampo koeficientu 1,5 m ilgio 20 cm pločio sparnas lašo lenkimo paviršiumi duoda grubiai 160 kg prispaudimo prie 120 km/h. Pataisykit kas jei klystu, labai seniai ten besijungęs buvau, kad klaidos nebūtų.


    čia lėktuvo sparno :)
    Nepamirškite, kad mašinos antsiparnas (jei būti tiksliu) montuojasi gale, kur susidaro sukūriai, žemo slėgio zona ir antisparnas neturi 100% veikimo koeficiento kaip lėktuvo sparnas. Sukūrių tuo daugiau, kuo statesnis galinis stiklas (o MR2 ji turi!). Todėl labai svarbu, kokiame aukšyje lyginant su stogo linija jis montuojamas. Geriausias variantas- pasižiūrėti konkretaus automobilio modelio oro srautų diagramas. Arba vėlgi, pasižiūrėti kad ir to pačio APR, kaip ir kur jie montuoja sparną ant MR2, kokiame maždaug aukštyje.

    Jei čia originalas, tai matosi, kad sparnas labai keliamas- iki stogo linijos. Reiškia tvirtinimai ilgėja, jei ilgėja tai ir storėja :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-12-19 08:00:18 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Lukai, jei sparnas bus netikamame aukštyje, tai gali būti, kad jis tau neduos jokio efekto, o bus tik papildomas svoris.
    GreddyMR2 2012-12-19 08:07:06 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Na jis bus +- lygiai su stogu.
    Na bet jei jau taip nutiks, kad neduos naudos - nuimsiu arba kitus tvirtinimus darysiu :) Aišku laiko bus gaila, bet būsiu praktikos kažkiek įgavęs.

    zycha parašė:
    Lukai, jei sparnas bus netikamame aukštyje, tai gali būti, kad jis tau neduos jokio efekto, o bus tik papildomas svoris.
    bubu 2012-12-19 08:12:48 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Vėl jūs svaigstate, niekas nelenks tos bagažinės, Fast Lap'e dar negirdėjau kad kam nors nulūžtų ar įlenktų, o patikėkite ten su tokiais "fuflo" sprendimais atvažiuoja. 50 kg. bagažinės kraštui yra nieko tokio, juk ne į vieną tašką spaus, tuo labiau, kad tas 50 kilogramų bus labai retai. Poskus, Bilinskas turi standartines kojeles ir nesiparina. Jei labai jau bijai tai dar dėk papildoma horizontale plokštelę po kojele, kad spaudimo į dangtį plotas didesnis būtų.





    Kas liečia APR formą tai ji mažiau efektyvesnė nei ištisinio sparno. Nebereikalo Firantas atsiprašė savo seno spoilerio šiais metais. Nu bet grožis tai žinoma kita kalba :)
    bubu 2012-12-19 08:25:40 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Kas liečia aukštį tai turėkite galvoje, jog kuo aukščiau iškelsi tuo labiau jis stabdys mašiną. Kaip rašyta straipsnyje automane, sparnas sumažina sūkurius už mašinos, reiškia jį reikia statyti ten kur jie didesni. MR2 kirstas galinis stiklas labai daug sukurių sukurią, todėl galinio stiklo lygyje reiktų statyti. Nes turėkite galvoje jog sparnas (tiksliau anti sparnas, priešingas lėktuvo) turi ne spausti dėl vėjo pasipriešinimo, bet "siurbti" jus prie žemės. Tai yra dirba ne viršutinė sparno dalis, o dėl išretėjusio oro apatinė.
    bubu 2012-12-19 08:30:40 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Beje Romai sklinda gandai kad per tave galima gauti APR repliką??? Tiesa?
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-12-19 08:58:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    bubu parašė:
    Kas liečia aukštį tai turėkite galvoje, jog kuo aukščiau iškelsi tuo labiau jis stabdys mašiną. Kaip rašyta straipsnyje automane, sparnas sumažina sūkurius už mašinos, reiškia jį reikia statyti ten kur jie didesni. MR2 kirstas galinis stiklas labai daug sukurių sukurią, todėl galinio stiklo lygyje reiktų statyti. Nes turėkite galvoje jog sparnas (tiksliau anti sparnas, priešingas lėktuvo) turi ne spausti dėl vėjo pasipriešinimo, bet "siurbti" jus prie žemės. Tai yra dirba ne viršutinė sparno dalis, o dėl išretėjusio oro apatinė.


    Man, atrodo, Lukui reikia kaip tik prispaudimo jėgos, o ne drag koeficienta mazinti.
    GreddyMR2 2012-12-19 09:00:43 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Taip, man reikia prispaudimo jėgos. Nes mr'o galas kaip žinia, mėgsta bėgti posukiuose.
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-12-19 09:02:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Manau is sio pav viskas aišku, apie principą, kur kodėl antisparnas turi būti keliamas.


    stokiniai automobilių sparniukai ant bagažinės (ir pas MR2) kaip tik skirti mažinti drag koeficientą, o t.y. su tikslu mažinti kuro sąnaudas.
    bubu 2012-12-19 10:34:17 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Bet turekite galvoje, kad dirba sparno apatine dalis todėl ji turi gauti srautą. Is kitos puses bus idomu pastebeti Luko laikus, ar prarandamas laikas tiesiosiose neviršys sutaupyto posūkiuose. :)