Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Aliuminio lakštai galinio spoilerio stovams
Kategorija: Paplepekim
Autorius: GreddyMR2
| Phoenix | 2012-12-18 21:57:25 (0) |
Sorry, padariau klaidą, praleidau koeficientą 1/2 pradžioj, taip kad visi skaičiai realiai dvigubai mažesni. Ir čia daugmaž realus maksimumas ką įmanoma išgaut aeordinamiškai. Šiaip formule anaiptol ne paslaptis. Prispaudimo/kėlimo jėga lygi: F= 1/2 x (sparno plotas(m^2) x atakos kampas(laipsniai))x sparno kėlimo koeficientas x oro tankis(1,225) x greitis(m/s)^2 m/s = km/h / 3,6 Sparno kėlimo koeficientai: idealaus lašo paviršiaus koeficientas 0,66, paprastos lygios plokštės 0,12 Viskas galioja prie mažų kampų. prie didesnių atsiranda oro pasipriešinimas kilimui ir pan... prasideda buldozerio principas - oras nebekeliamas, o stumiamas ir žodžiu.... sudėtingėja viskas Atsakymas gaunamas niutonais, kaip dauguma žino - tai maždaug 100 gramų Today, Tomorow, TOYOTA |
| b145t3r | 2012-12-18 22:21:11 (0) |
Jei turesiu laiko, del taves rytoj paskaiciuosiu O deja iki Kacergines negreit nusigausiu, bet jei nusigausiu po remap'o tai tau duosiu zinot kaip sekesi vaziuot su lievai prisuktu spoileriu www.powerlab.cz |
| Dogg | 2012-12-18 22:22:39 (0) |
GreddyMR2 parašė: Oho... Kažkaip nesitiki, kad gali tiek jėgos būti. Na, bet su skaičiavimai ginčytis negaliu. Romai, tai kažin tas spoileriukas prie 200km/h atlaikys 400kg? dalink is 2 Ir tai bus idomu paziuret.. Nors Tiek Groo Tiek Jarikas, Tiek Shumis - vaziuoja su tokiais - ir kolkas lyg nieko Tas kur tau daviau - manau laikys Iskaitant kad ten TIKRAI negaileta medziagu gaminant ji Bet nu dabar aiskiau visiem turbut pasidare kodel NORMALUS tvirtinimas reikalingas? Ir cia skaiciai tik su 5' atakos kampu ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Phoenix | 2012-12-18 22:25:35 (0) |
6 laipsniu, sorry, Doggy Today, Tomorow, TOYOTA |
| Dogg | 2012-12-18 22:35:37 (0) |
Cia velgi - i tema Aisku - cia prie ~ 340km/h uzsilankste http://blogs.insideline.com/straightline/2012/08/porsche-9ff-gt3-wing-collapses-on-the-nurburgring.html Bet nu del koju tvirtumo ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| b145t3r | 2012-12-18 23:57:53 (0) |
kazi, kada nors viena is visu siame forume esanciu masinu pasieks tokius greicius ir tokias apkrovas...? "Recently on a trip to the Nurburgring, this 9ff Porsche GT3 -- boasting 1,000 hp and 1,000 NM of torque -- waded too deeply into the murky 200+ mph sludge and found the stress-limits of his rear wing at the same time." www.powerlab.cz |
| GreddyMR2 | 2012-12-19 06:46:58 (0) |
Na, išsiaiškinom, kad šiaip ar taip, tvirtinimas spoileriui turi būti kuo tvirtesnis ir kuo standesnis, nes apkrovos tikrai didžiulės. O kaip ten bus iš tiesų ir ar bus naudos, parodys kitas sezonas |
|
zycha
|
2012-12-19 07:35:13 (0) |
offtopic: APR (originalas, nepamenu kuris modelis) sparnas gale sumontuotas atitinkamam automobiliui pvz prie 160km/h duoda prispaudimo jėgą net iki 100kg. T.y. po 50kg į tą aliuminio tvirtinimą ir tvirtinimo tašką. Galite pasižiūrėti diagramas APR puslapyje prie kokio greičio/kampo kiek niutonu gaunama. Manau pavažiavus Kačergoje jis galėtų įlenkti bagažinęs skardą. |
|
zycha
|
2012-12-19 07:39:00 (0) |
offtopic: pirkciau APR repliką, nes tikrai turiu problemų su galo prispaudimu. ![]() |
| GreddyMR2 | 2012-12-19 07:45:56 (0) |
Na prie tokių jėgų tikrai tikėtina, kad įlenks bagažinę, jeigu iš apačios nebus padaryti papildomi rėmai. |


