Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Sakmė, kaip mes su bubu elektromobilį testavom...
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Marchius
Marchius | 2011-05-02 14:25:19 (1) |
ST-205 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 1099 | Vieną saulėtą diena, su Ramūnu žingeidumo vedini ėmėm ir ištestavom elektrinį Toyota Aygo. Mūsų nuotykiai čia:http://automanas.lt/pagaminta-lietuvoje-elektrinis-toyota-aygo-0-l100-km/ |
zycha | 2011-05-02 16:12:42 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | o kam ten švino akumas priekyje vis dar? |
bubu | 2011-05-02 16:36:10 (0) |
Žinučių forume: 1854 | Standartinis paliktas standartiniems agregatams palaikyti. Tokiems kaip svieso, radijas ir t.t. |
Firestart | 2011-05-02 17:11:10 (0) |
AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124 | Progresas yra gerai, bet turi labai dideliu trukumu. Tarkim, nusipirko zmogelis elektromobili, isvaziavo is vilniaus i palanga atostogaut ryte... o dabar klausimai: kaip manot kiek laiko jis uztruks kol nuvaziuos i palanga? ar jam pakeliui pasiseks rasti rozete? Kitas dalykas labai juntamas yra musu atsiaurios ziemos. Kadangi baterijos baikscios salciui nenuostabu kad su pilna baterija nuvaziuot iseis tik puse deklaruojamo atstumo ty apie 100km, beto jos dar ir devisi, pravaziavus 50-100 tukstanciu vel kris nuvaziuojamas atstumas. Tos pacios sudeties baterija juk dedasi ir i mobiluji telefona taip kad visus minusus kuriuos duoda saltis ir nusidevejimas matom butent ant telefonu. Bet visgi as tikrai noreciau tureti toki aparaciuka vazinejimui namai-darbas-namai ar siaip mieste gaila tik kad toks brangus, ranka nekiltu virs 100 000lt moket uz toki |
bubu | 2011-05-02 17:20:37 (0) |
Žinučių forume: 1854 | va cia keli mitai issakyti, kuriuos reikia paneigti. Zinoma tai automobilis ne ilgoms kelionems, bet didmiesciu tyrimai rodo, kad kasdieninis automobilis per diena nenuvaziuoja daugiau nei 100 km. Todel po miesta tryntis jis atnes tik nauda. O su paprastu aygo manu nenoretum barsketi iki palangos. Ne tam jis skirtas. Kas liecia salta ora, tai jau praeitas etapa. Dabar elektromobiliams skirtu elementu visai kita sudetis ir saltas o ras jam jokio poveikio neturi, o visam kontroles mechanizmui jis tikra atgaiva, nes siluma jis kleidzia didele, todel, kuo vesiau to geriau. Kalbant apie kaina tai didele jo dali sudaro batarejos, kurios pinga kasdiena. Prie 4 metus patarejos butu kainave 5 kartus daugiau. Todel tik laiko klausimas kada jos savo kaina ir ilgaamziskumu susilygins su mums iprastomis trasporto priemonemis. Taciau cia tik Lietuvoje atrodo brangi egzotika. Pvz Danijoje, kur uz nauja auto reikia sumoketi dar 160 berods procentu mokesciu toki gali pirkti be mokesciu. Ir jokiu ekologijos ir keliu mokesciu nera. Taip pat kiekvienos parduotuves garbes reikalas parkinge pastatyti nrmokamo krovimo stoteles. Va tulam danui ir gaunasi akivaizdi nauda jau nuo pirmo menesio. Ateis ir pas mus sitas reikalas. Ir greiciau nei galima issivaizduoti. |
Marchius | 2011-05-02 17:46:56 (0) |
ST-205 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 1099 | Kiekvienas lietuvis turi pareiga pabrezti, kad elektromobilis yra netinkamas nuvaziuoti is Vilniaus i Palanga, todel yra sudo gabalas. Net linksma skaityti (cia apibendrinta daugelio publikaciju komentaru nuomone). Taciau, kodel zmogus nesako - naujas Honda Civic yra slamstas, nes isvaziavus i bekele, neberasi jo nuskendusio purve, arba Toyota Land Cruiser yra sudas, nes posukyje kiekviena Opel Insignia ji pades i vieta. Matyt todel, kad nujaucia kad kiekvienas automobilis turi savo paskirti ir geriausiai tenkina TAM TIKRUS poreikius. Tas pats ir su elektromobiliais - jie turi labai aiskius privalumus ir tenkina tam tikrus porekius. Deja, turiu pripazinti, kad tiem kas kasdien vazineja Vilnius-Palanga jis netiks... |
Sheikhas | 2011-05-02 18:10:03 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686 | Niekur nedingsi, siaip ar taip jie ateis. ir nematau tame nieko blogo. Bet jeigu valstybe tam neskirs dotaciju ar pan, ilgai dar teks laukti. Ar daug pas mus tautieciu galinciu pirkti naujus automobilius... Pirksim devetus, kaip ir iki siol, atvazines koks Hansas pora simtu tkm, toliau vazinesim mes Be to, elektromobilis labiau tinka kaip antras sheimos automobilis, konkreciai maltis po miesta/miesteli. O tie visi svaiciojimai apie tai kad i miestus draus vaziuoti tradicinio kuro transporto priemonems, mane nervina, tipo issitraukia pilietis koki klasikini GTO, 280z, ar sheikhas savo GT4 po kokiu 30 metų ir neleist ivaziuoti i miesta... reik pradet kaupt sprogmenis, sprogdinsim nafik sita bakterija |
JaaN | 2011-05-02 19:39:58 (0) |
MR2 Spyder Kaunas Žinučių forume: 278 | ir kam cia uzsipult zmogu jei trukumu mato? o pliusu tai kiekvienam daikte rasi kuris kainuoja virs 100 000LT, ir labai daug... kolkas siuo metu nematau Lietuvoj elektriniu automobiliu, kai tai bus atgyventa europoj, tada ateis eile ir lietuvoj... o dbr, nekiltu ranka pirkt toki manau daugumai, kaip ir sheikas sake sake atidevetus galesim pirkt kai kainuos kaip iprasti auto "Speed Matters!" |
Marchius | 2011-05-02 21:31:26 (0) |
ST-205 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius Žinučių forume: 1099 | artimiausio meto perspektyva - kaip dabar dedama dujine iranga, taip neuzilgo bus nemazai imoniu, siulanciu elektrifikuoti jusu automobili (ir kuo jis senesnis - tuo geriau). Siuo atveju atsivarius savo Aygo, toks swapas kainuotu 55.000 Lt. Toliau bus tik pigiau. |
zycha | 2011-05-02 22:06:03 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | pritariu čia Marchiui visu 100proc. Kiekvieną automobilį reikia naudoti pagal paskirtį. Bet, kad visokios valdininkų aukštos frazės apie ekologiją ir pasaulio gelbėjimą nevirsta jokiu kūnų. Jau buvo go noras, leisti mažiems automobiliams Vilniuje parkuotis nemokamai, tuo skatinant mažesnių ir švaresnių automobili naudojimą. Bet nesugebėjo ir šito dalyko privesti iki proto... Kol nebus skatinami elektromobiliai ar hibridai, tol nieko labai nepasieksime šioje srityje. Reikia skatinti žmones rinktis tokias priemones, parodant jų akivaizdžia naudą. Ir ne tik moralinę, bet ir ekonominę. |