Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    del to ratu lengvumo

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: TechniX

    TechniX 2010-03-23 08:44:07 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    Sveiki,
    Pastebejau, kad labai ziurit i ratu svorius :) Ar jus zinot, kad didele itaka daro rato svorio centras? ir tas jusu 2kg lengvesnis r16 sunkiau suksis, nei 2kg sunkesnis r15:) isivaizduokim kad r16+padanga ir r15+padanga auksciai vienodi :) tikiuosi kazkam idomu bus ir papildys, arba pataisys mane.. :) paplepekim
    bubu 2010-03-23 09:22:46 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Zemesne padanga geriau posukyje stovi, sito neivertinai.
    TechniX 2010-03-23 09:52:24 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    ta suprantu, bet dabar apie lengvuma.. lengvesni rata lengviau issukti.. didesne trauka ir mazesnes kuro saunaudos + greitesnis stamdymas ;)
    bubu 2010-03-23 11:05:19 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Neuprantu cia ko klausi. Matematiskai gali detis 15 coliu ir bis geriausia tiesiai vaziuojant. Bet mes ne traukinius vairuojam.
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-23 11:08:39 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    klausimas kaip ratu svoris itakoja, isibegejima, stabdyma. Tixliau klausimas toks R15 8 kg suksis taip pat greitai (pagreitis tipo) kaip R16 8 kg?.

    bubu parašė:
    Neuprantu cia ko klausi. Matematiskai gali detis 15 coliu ir bis geriausia tiesiai vaziuojant. Bet mes ne traukinius vairuojam.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    TechniX 2010-03-23 11:18:24 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    taip, kad jo mase yra tokia pati, bet svorio centras skiriasi, juk pagrindine mase yra kur padanga laiko.. tai va, kuo toliau tas svorio centras, tuo sunkiau ta rata issukti.. gal celicu vairuotojams ir nelabai aktualu, bet zmonem kurie nebando kuo greiciau isimti posukiu, tai visai pravartu.. neseniai suzinojau si dalyka ir nusprendziau pasidalinti..
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-23 11:26:39 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    nu cia mum reiktu kokio kas mechanikos inzinerija mokos - paskaiciuotu.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Shadow 2010-03-23 11:28:22 (0)  
    Corolla TS Vilnius/Klaipėda Žinučių forume: 321
    Kadangi ratas apvalus, tai svorio centras visada bus jo vidury nepriklausomai nuo dydžio :P
    EX: 6gen ST
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-23 11:31:55 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    grubiai:
    13" ratlankis ir 80 aukscio padanga.
    17" ratlankis ir 40aukscio padanga.
    Abieju isorinis diametras vienodas
    Abieju ratlankiu svoris vienodas (pvz 13" lengvas, o 17" super langvas)
    80padanga turi X kartu daugiau gumos nei 40 aukscio padanga.
    Reziume, pasidarykit patys.
    TechniX 2010-03-23 11:34:36 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    skaiciuojant nuo asies prie kurios jis tvirtinamas svorio centras jau kitoj vietoj buna.. :) paklausiu draugo formules pagal kuria skaiciuojama.. va citata jo minciu:
    nu taip nuo spindulio ir svorio, kuo svoris toliau nuo rato centro tuo sunkiau ji issukti, tai vat jei paimtum toki pat 17 lietnyka tik dvigubai lengvesni, jau butu geresnis variantas, bet, jei paimtum 15 su auksta padanga nors ir sunku, jis visitek suktusi geriau nei lengvas r17, nes yra ten kazkoks standumo koficientas, padanga yra elastiska o lietnykas standus, kuo mazesnis lietnyko skersmuo ir aukstesne padanga tuo geriau, gaunasi tokia fignia kad realiai sukibimas beveik ir atitinka tokia riba kuri prasideda ties lietyko skersmens pabaiga pries pat prasidedant padangai