Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    MR2 Turbo bėdos su kuro padavimu

    Kategorija: Skelbimai

    Autorius: GreddyMR2

    Sheikhas Klubo narys 2011-11-11 08:53:37 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    edva, tavo cs, kitokia jungtis nei paprasto.
    Edvatronas Klubo narys 2011-11-12 08:36:51 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Afm gal tokia pat ?

    Sheikhas parašė:
    edva, tavo cs, kitokia jungtis nei paprasto.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Mk5 2011-11-12 10:53:33 (0)  
    Celica Klaipeda Žinučių forume: 578
    Ieskok stand alone ECU ir baigsis problemos. Nebereikes jokiu AFM. Ir susimapint galesi normaliai. O siaip tai pas mane panasiai buvo kai buvau su stock ECU susidejes 540cc purskalus :) (paspaudus daugiau gazo dumu kamuoliai masina trukcioja) .
    http://www.facebook.com/Fantastic4Garage
    Dogg 2011-11-12 23:50:48 (0)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    Pirma: Atsispaudi ABIEJU MASINU manualus - ir patikrini laidu layout'a fiskese kur sujungiai abi pravodkes, kad nebutu taip kad ten pieva visiska - ir kad nebutu taip kad nebus jog kazkokio daciko nemato.

    Antra -DAR KARTA patikrink dirza. Man buvo panasi problema su Subaru - kai koki menesi perejau VISKA is eiles - pyle - nenormaliai benza, begdavo per dusliu. perziurejau viska ka galejau - kol galiausiai radau kad per 1 danti blogai uzdetas dirzas.

    Trecia - ECU / AFM. Uzdek (jei galimybe yra) visus stock vamzdzius pries AFM ir po - kad nebutu ten dydzio skirtumo. Jei turi galimybe - skolinis ECU (aisku - ries tai tikrink pin-out pagal metus ar atitinka tavo pravodke)

    Ketvirta - jei nieks nepades - priduok i metalo lauza :D

    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
    Edvatronas Klubo narys 2011-11-13 08:20:48 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    4 - kam i metalo lauza... atiduok man, susitvarkysiu.. :D
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    GreddyMR2 2011-11-13 09:10:39 (0)  
    Mr2 SW20 Turbo Vilnius Žinučių forume: 1520
    Radau tik kompu pinoutus, manau pagal juos ir ziuresiu. Reiks atsirinkti, kurie laidai eina is kompo i salona ir tuos ziureti.

    Na dirza teks patikrint, gal persoko ar kas nors. Bet uzdejus apsukom rata, viskas vietose.

    AFM kazkaip nemanau, nes ir anam kebule tas pats buvo, o tokios problemus su dumais nebuvo. Vat ECU butu idomu pabandyti stockini

    Ketvirto nebus niekad gyvenime, visi galit buti ramus :D

    Na visu pirma, kaip ir sakei, ziuresiu laidus.

    Dėkoju už pagalbą!

    Dogg parašė:
    Pirma: Atsispaudi ABIEJU MASINU manualus - ir patikrini laidu layout'a fiskese kur sujungiai abi pravodkes, kad nebutu taip kad ten pieva visiska - ir kad nebutu taip kad nebus jog kazkokio daciko nemato.

    Antra -DAR KARTA patikrink dirza. Man buvo panasi problema su Subaru - kai koki menesi perejau VISKA is eiles - pyle - nenormaliai benza, begdavo per dusliu. perziurejau viska ka galejau - kol galiausiai radau kad per 1 danti blogai uzdetas dirzas.

    Trecia - ECU / AFM. Uzdek (jei galimybe yra) visus stock vamzdzius pries AFM ir po - kad nebutu ten dydzio skirtumo. Jei turi galimybe - skolinis ECU (aisku - ries tai tikrink pin-out pagal metus ar atitinka tavo pravodke)

    Ketvirta - jei nieks nepades - priduok i metalo lauza :D