Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celica ~1990m. 1.6L +/-
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Noriu_Celicos
| ViR2 | 2006-04-12 07:20:14 (0) |
man nuo mazhu dienu atverchiamos lempos yra privalumas, tik gaila, kad nauju mashinu su tokiom nebegamina Detales gal kiek ir brangesnes, bet karta sukishes pinigu i daly daugiau jos nebekeisi, netaip kaip pas tautovezhius, vis koki menknieki remontuoji kiekviena savaitgali. Vazhiuokle dar yra pakankamai minkshta, man asmenishkai noretusi zhymiai kietesnes. Tachiau jau krypstam nuo temos, buvo aptarinejamas konkretus ST-i modelis, o ne pati celica Pas st-i kiek zn ir vazhiuokles kitos '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Justacijus | 2006-04-12 10:37:04 (0) |
kiek tu zinai? identiskos tos vaziuokles ______________________________ Ex AT180 driver |
| ViR2 | 2006-04-12 10:49:53 (0) |
na amortikai su spyruoklem tai kitu kodu '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Toredo | 2006-04-12 12:15:40 (0) |
tomykas raše: apie 1.6 mazai tezinau ka. pliusas 4skyliu ratai, tinka nuo daugelio masinu 4x100... ir zinoma celika bent man maniske 2.0 tai labai patogi, kalbu apie salona ir vaziavima... 1.6 sti celicos 5skyliu ratai bent jau pas mane ir netinka nuo daugelio masinu Today Tomorrow TOYOTA |
| Justacijus | 2006-04-12 12:16:54 (0) |
idomus dalykas tada, o is kur cia istraukei jau kad amortikai vienodi tai faktas, o del spyruokliu tai nebent pirekiniu kietumas skirias? ______________________________ Ex AT180 driver |
| ViR2 | 2006-04-12 18:55:54 (0) |
toyotos kataloge skirtingi kodai vazhiuokles kai ieshkojaus orginaliu amortiku tai pagal koda yra ir sti vieni ir gti kiti gal ten visokie kyb ir pan deda tokius pat, negaliu garantuot, bet kad orginalus skirias tai 100% '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
|
PylX
|
2006-04-13 06:50:56 (0) |
del to skirtumo tai bijau kad tiesa nors ilgaj maniau kad vienodos-identiskai bet kai pas dauguma 16likinej ratai ant sti isedus zmoguj i gala arkas kabint pradejo pradejau ju kietumo vienodumu abejot beto ir varikliu svoriai skirtingi ne 10 ar 20 kg del ko ir spiruokle logiska truputi kitas det p.s cia pastebejimai tik is praktines puses. niekada tuo gerai nesidomejau. ir dar prie temos sti gal truputeli per silpnas variantas bet ir kuro sanaudos mazesnes...cia jau ko labiau norisi p.s dar man sti kas nepatinka tai kad veidrodeliai ir juostos ir daznai salonai buna "negrazesni" viskas mano nuomone >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Justacijus | 2006-04-13 07:41:38 (0) |
naturalu kad biski lieviau ten viskas, ir del spyruokliu pats isbandziau kad ant gti kietesnes. o kas del tu juodu plasmasiu - tai man dabar pradejo patikt - masina dvispalve, nes ir ratai juodi isipaiso i ta visa dalyka. o siaip tai lengviau atpazint sti ar gti pagal isvaizda. o del to kad slabnesne tai irgi viskas pagal poreiki ______________________________ Ex AT180 driver |

Pas st-i kiek zn ir vazhiuokles kitos
idomus dalykas tada, o is kur cia istraukei