Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    gytuks Klubo narys 2011-05-07 18:49:11 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    rimas112 parašė:
    o ekseleratoriaus padieties daviklis videje prie pedalo kaskur taip? o ECU nuresetinimas tai atjungti akuma trumpam ar kitas budas yra? dekui:) pas mane 1,6 variklis

    tai kas per klaidos anketoje?
    rimas112 2011-05-07 19:07:44 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) prienai, alytus, kaunas Žinučių forume: 103
    turejau 2 litru, o dar 1,6, o anketoje pamirsau
    pakeist
    Firestart 2011-05-08 10:12:39 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Tas daviklis randasi ant oro padavimo sklendes, kur gazo trosas sukioja tik nuo salono puses, tokia keturkampa plastmasine dezute, i ja eina tokia 3 kontaktu fyske. Kitas budas nuresetint ECU yra prie akumo istraukti ECU saugikli ir palaikyti minute.

    Tiesa, papasakokit placiau kaip ten ji reguliuot reikia, kad tikslumas toks precizinis kaip sakot, ir kur tas ploksteles kist? :) Nes kai as buvau visa ta sistema isardes, ir surinkinejau tai pastaciau pagal varza tarp kontaktu, ant laisvu apsuku yra varza tarp 2 kontaktu, truputi pasukus varza nutruksta visiskai, ir jei davus daug gazo varza atsiranda tarp kitu dvieju kontaktu. Viso ten trys kontaktai. Buvau isardes ta davikli, tai jis ten labai paprastas, tiesiog yra slenkantys kontaktai ir nuo pasukimo padeties prisiliecia, bet kad pastacius reguliuot reikia tai faktas. Aisku gal kas turit koki manuala ir geriau zinot?

    rimas112 parašė:
    o ekseleratoriaus padieties daviklis videje prie pedalo kaskur taip? o ECU nuresetinimas tai atjungti akuma trumpam ar kitas budas yra? dekui:) pas mane 1,6 variklis
    frezas 2011-05-19 15:13:49 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Plungė Žinučių forume: 236
    gal kas turi kokiu minciu kaip isimti vairo traukes antgali? su plaktuku kalu neiišsiima bandziau visa masinos svori nuleist atremes i traukes antgali ir tai neišsiima pavargęs seip kitoi pusei buvau emes tai lengviausiai su plaktuku issikale..
    InterGuru 2011-05-19 16:26:45 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius Žinučių forume: 494
    pakaitint pabandyk su pramoniniu fenu ;)
    Edvatronas Klubo narys 2011-05-20 08:00:49 (1)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    gera kuvalda reikia pasiimt ir issikals
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Firestart 2011-05-20 08:58:21 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Gal sjomnika panaudot? :) ne karve kainuoja. Arba su bulgarke nupjaut, per viduri, tada viena gala nusukt o kita (ta kur kugis lieka) nusinesus i spaustuvus iskalt.
    Sheikhas Klubo narys 2011-05-20 10:14:22 (1)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    iremi donkrata i varzta, pakeli, kad pasikeltu automobilis, tada elementariai stuktelni per stupicos ausi ir ishkrenta... kazko gudriau nesugalvosi, nepamaisytu gerai wd-40 ar pan. supurksti.
    DiAx 2011-05-20 19:50:23 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 247
    atsilo orai ir vel keistenybes su mano celika - kai lauke kokie +25 ir dar masina pastovi ant saules, nu visiskai atrodo nebetraukia, nuspaudi dugna, o apsukos vos kyla... ar gali buti tokie dalykai jeigu blogai sureguliuotas degimas? gal dar kaikam taip buvo? :)
    frezas 2011-05-21 07:55:35 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Plungė Žinučių forume: 236
    dekui uz patarimus bandysiu siandien ;)

    tu DiAx man taip buvo kai masina pasildavo iki darbines temp tai degimas kaltas buvo.. susitvarkiau ta degima dabar zymei geriau na bet vistiek kai pasyla truksta tos traukos :) salta daug geriau traukia. nuvaryk ta degima pareguliuot nebrangu ir greitai :)