Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| Vitaminaszzz | 2013-09-06 15:03:30 (0) |
| Knopke | 2013-09-06 17:44:28 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 28 | Čia ne oro srauto matuoklė? |
|
Edvatronas
|
2013-09-06 23:23:19 (0) |
Koks? Vitaminaszzz parašė: Kas cia per dacikas ir ka jis duoda ? ![]() Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Vitaminaszzz | 2013-09-22 11:49:35 (0) |
Kas cia per dacikas ir ka jis duoda ? dacikas ![]() |
| Ciunia | 2013-09-22 14:16:49 (0) |
Oro srauto matuoklis, o tikslesnis pavadinimas būtų oro masės matuoklis ( angliškai MAF – “Mass air flow sensor” arba “Air flow meter” ) , yra vienas iš daugelio daviklių, esančių šiuolaikiniame automobilyje. Osm tiksliai matuoja oro masę patenkančią į vidaus degimo variklį. Pagal signalą gautą iš osm (kaip ir iš kitų daviklių) automobilio kompiuteris (ECU) apskaičiuoja reikalingą įpurkšti kuro kiekį, o dyz.varikliuose šis signalas tai pat naudojamas kontroliuoti išmetamų dujų recirkuliaciją. Osm dažniausiai stovi iš karto už oro filtro, t.y. išfiltruotas oras praeina pro oro srauto matuoklį ir toliau patenka į automobilio įsiurbimo kolektorių. Yra keletas osm tipų. Senesniuose automobiliuose buvo naudojami mechaniniai „sklendės“ tipo oro srauto matuokliai. Tai taip vadinami „hot-wire“ („karšta viela“ ) arba dar naujesni - „heat-film“ („kaitinamoji juostelė“ ) sensoriai. Jų veikimo principas yra toks pat, skiriasi tik pats sensoriaus elementas. Naujausiuose osm sensoriaus elementas – tai labai plona metalinė juostelė ant keramikos ar kitokio pagrindo, kuri įkaitinama iki 120-180C laipsnių (priklausomai nuo automobilio). Oro srovė tekėdama pro šį elementą, jį vėsina. Kuo daugiau oro, tuo labiau sensoriaus elementas atvėsinamas ir tuo daugiau srovės elektroninė mikroschema turi paduoti, kad palaikyti elemento temperatūrą pastovia. Visa tai elektroninė schema paverčia nuolatinės įtampos signalu, kuris ir perduodamas ECU. Informacijos šaltinis - ČIA ![]() |
| Domazzzzz | 2013-09-22 18:56:35 (0) |
Gal kas žinot ir galit pažymėt nuotraukoj kurioj vietoj yra economy daviklis? Nes spidometre pastoviai dega žalia economy lemputė. niekad nesikeičia į raudoną. Buvo rašyta, kad stovi keleivio pusei prie kėbulo numerio su vakumo šlangute, bet vistiek neatkapstau kur. Nuotrauka ![]() ![]() Toyota Celica 2.0 GTi |
| DiAx | 2013-09-23 04:55:31 (0) |
Šiaip tai čia oro temperatūros daviklis.. 5gen nėra oro srauto matuoklės |
| DiAx | 2013-09-23 04:58:57 (0) |
Kairėje, viršuj.. baltas daigtas.. puikiai matosi Domazzzzz parašė: Gal kas žinot ir galit pažymėt nuotraukoj kurioj vietoj yra economy daviklis? Nes spidometre pastoviai dega žalia economy lemputė. niekad nesikeičia į raudoną. Buvo rašyta, kad stovi keleivio pusei prie kėbulo numerio su vakumo šlangute, bet vistiek neatkapstau kur. Nuotrauka ![]() |
| eProxer | 2013-09-25 16:22:20 (0) |
Kas gelite rekomenduoti servisa, Kaune arba Alytuje, nedirba masiniukas ant benzino... |
| Domazzzzz | 2013-09-26 15:20:20 (0) |
Susiradau tą daviklį, ateina fiškė su 2 laideliais į jį ir viena šlangutė. Viens galas į daviklį o kitas niekur nenueina, radau kabantį Radau vienintelė vietą kur ji gali jungtis, prijungiau bet vistiek niekofoto: Economy ![]() Tai darau išvadą jog blogas daviklis? Ar ne ten jungiu šlangutę? DiAx parašė: Kairėje, viršuj.. baltas daigtas.. puikiai matosi Domazzzzz parašė: Gal kas žinot ir galit pažymėt nuotraukoj kurioj vietoj yra economy daviklis? Nes spidometre pastoviai dega žalia economy lemputė. niekad nesikeičia į raudoną. Buvo rašyta, kad stovi keleivio pusei prie kėbulo numerio su vakumo šlangute, bet vistiek neatkapstau kur. Nuotrauka ![]() ![]() Toyota Celica 2.0 GTi |




Radau vienintelė vietą kur ji gali jungtis, prijungiau bet vistiek nieko