Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
2ZZ-GE apsukos plaukioja
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Fanaz
Fanaz | 2016-07-04 18:09:51 (0) |
![]() |
Įšilus varikliui ima aktyviai "plaukioti" variklio apsukos, prie laisvos eigos ~80 RPM rėžyje, prie aukštesnių sūkių iki ~150 RPM. ECU klaidų nėra. Diagnostika parodė tokius įdomius dalykus: - oro srauto matuoklės temperatūros daviklis rodo 25'C daugiau, nei turėtų - short-term fuel trim kas keletą sekundžių vienodai banguoja nuo -2% iki +5% Iš kur plaukiojimas, ar tik oro temp. daviklis galėtų jį sukelti? Tokiu atveju mišinys turėtų būti liesinamas, bet lambda zondas neturėtų to leisti. Kaip čia logika veikia? |
MaslLT | 2016-07-04 19:11:14 (0) |
![]() |
Panasiausiai kad stringa laisvu sukiu reguliatorius ![]() Nusipirk carb cleaner ir ant veikiancios masinos ipursk jo per ta slanga kur reguliatorius ora ima ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
zycha
![]() ![]() |
2016-07-04 19:33:41 (0) |
![]() |
Fanaz parašė: Įšilus varikliui ima aktyviai "plaukioti" variklio apsukos, prie laisvos eigos ~80 RPM rėžyje, prie aukštesnių sūkių iki ~150 RPM. ECU klaidų nėra. Diagnostika parodė tokius įdomius dalykus: - oro srauto matuoklės temperatūros daviklis rodo 25'C daugiau, nei turėtų - short-term fuel trim kas keletą sekundžių vienodai banguoja nuo -2% iki +5% Iš kur plaukiojimas, ar tik oro temp. daviklis galėtų jį sukelti? Tokiu atveju mišinys turėtų būti liesinamas, bet lambda zondas neturėtų to leisti. Kaip čia logika veikia? omg.. iš tavęs tokio klausimo nesitikėjau ![]() |
Fanaz | 2016-07-04 21:40:29 (0) |
![]() |
MaslLT, problema ne tik prie laisvų sūkių, prie aukštesnių sūkių plaukioja dar labiau. IACV bei MAF išvalyti ![]() zycha, nerandu panašių simptomų, pagelbėk tatai ![]() |
MaslLT | 2016-07-05 06:48:25 (1) |
![]() |
Trimsai per mazi kad butu leakas (pasiurbimas) tai lieka vvti solenoidas arba koks tps. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
Fanaz | 2016-07-10 21:26:17 (0) |
![]() |
Update. OCV filtrai buvo idealiai švarūs, tai ir vožtuvėliai manau bus OK. TPS rodmenys OK. Nauja pirminė lambda. Antrinės lambdos el. hack'as. Nauja oro srauto matuoklė. Jokių pokyčių - plaukioja. Kas lieka? Gal čia misfire, t.y. elektrinė dalis? Bet ECU tuo nesiskundė. |
zycha
![]() ![]() |
2016-07-10 21:42:19 (0) |
![]() |
čia staiga atsitiko ar nuo pirkimo tokios problemos? ICV valytas normaliai? Vakumo žarnelės visos savo vietose, pajungtos, įtrūkimų nėra, leak'ų nėra, isiurbimo kolektorius ok, tarpinės ok? |
Fanaz | 2016-07-10 21:43:37 (0) |
![]() |
Nuo pirkimo. ICV išvalytas idealiai, sukosi gražiai. Vakumo žarneles praėjau, nieko nepastebėjau, bet jų ten - milijonas, galėjau ko ir nesugaudyt, kadangi ant Corollos ir EVAP'as, ir priverstinis katalizatoriaus apipūtimas, t.y. šlangelių 2x daugiau nei ant Celikos. Įsiurbimo kolektorius ir tarpinės OK. |
zycha
![]() ![]() |
2016-07-10 21:58:38 (0) |
![]() |
Fanaz parašė: Nuo pirkimo. ICV išvalytas idealiai, sukosi gražiai. Vakumo žarneles praėjau, nieko nepastebėjau, bet jų ten - milijonas, galėjau ko ir nesugaudyt, kadangi ant Corollos ir EVAP'as, ir priverstinis katalizatoriaus apipūtimas, t.y. šlangelių 2x daugiau nei ant Celikos. Įsiurbimo kolektorius ir tarpinės OK. pradžiai su manualu pažiūrėk ar visos žarnelės eina ten kur reikia. Neretas atvejis kad po avarijos meistrai ne taip sujungia. Sumaišo pvz EVAP In su Out. Apsukų plaukiojimas 90proc dėl oro padavimo/vakumo ir jo kontrolės įrenginių darbo. Kuro sustemos ir pan labai maža tikimybė, be to kompas duotų CHECK jei būtų misfire ar pan. |
Fanaz | 2016-07-16 15:33:06 (0) |
![]() |
Patikrinau ir sutvarkiau visas oro žarneles (viena buvo įtrūkusi). Kiek leido galimybės, patikrinau ir WD'ške prapučiau visus oro vožtuvėlius. Pakeičiau žvakes. Jokių pokyčių. Neturėjau po ranka manual'o, ar tvarkingai sujungtos sužiūrėsiu sekantį kartą. rwdfan parašė: Fanaz..na issiaiskinai problema savo? ![]() |