Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
7 GEN Performance Upgrade TS ir GTS
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Audrius01
| Audrius01 | 2006-04-09 20:03:04 (0) |
kazkaip idomu pasidare gal is cia esanciu yra kas nors bandes arklius pakelti kokiais nors budais ir kokie rezultatai buvo? Nes siaip girdejes kad TS ir GTS varikliuose jau gamykliskai kiek tik galima iki maximumo uzspaustas variklis ir nelabai jau pasiduoda tiuningui. |
| Julius | 2006-04-09 21:05:33 (0) |
Skaiciau, kad prijungia kazkokius ten Power Fc ir per ji gali keisti parametrus kada jungiasi liftas, bet Ag kiekis nelabai dideja. O paprastu chipu, kur i visas masinas deda 2zz kiek zinau nera. [OO==[][]==OO] |
|
zycha
|
2006-04-10 09:28:10 (0) |
Julius raše: Skaiciau, kad prijungia kazkokius ten Power Fc ir per ji gali keisti parametrus kada jungiasi liftas, bet Ag kiekis nelabai dideja. O paprastu chipu, kur i visas masinas deda 2zz kiek zinau nera. Jo statai kompa Apexi PowerFC + softas FC Datalogit. Gauni pilną variklio kontrolę. |
| Adrijus | 2006-04-12 04:49:33 (0) |
na kad visiskai nieko neispaudziat is GTS ar TS tai yra bullshit Istikruju tokie varikliai yra jau 'isprievartauti' daug, bet tikrai ne iki max. pvz as i savo celica jau esu belenkiek sukises ir pavyko isspausti vos + ~33hp... vis sis tas Labiausiai jautesi galios suolis kai buvo pakeisti didesni kuro purkstukai ir galingesnis kuro siurblys, visa kita tai siaip sau Manau realiausias ir labiausiai jauciamas upgrade'as tokiam varikliui butu imontavus i ji turbo kit'a arba supercharger'i, va tada tikrai jaustusi aisku tas malonumas kashtuoja 'biski' got boost? |
|
zycha
|
2006-04-12 05:33:09 (0) |
na, sudejus pilna TRD kita i varikli galima isspausti dar +20ag |
| Mar10 | 2006-04-12 07:21:25 (0) |
Adrijus> O kaip taip padidejo galia, padavus daugiau kuro (purkstukai ir siurblys) ir neilindus management'a? Jei nieko nebuvo daryta su programa - reiskia tavo galios soulis bus padarytas kazkiek "pribaigius" zemesniu apsuku galia.. beje +33Hp n/a variklius - tai ne mazai.. heh! beje ar tai viskas yra pamatuota ant stendo? zycha> TRD yra overpriced ir nevisiskai teisingas.. padarytas eiliniam vartuotuojui.. beje tokio superchargerio privalumas butu ne HP, o Nm.. |
| Audrius01 | 2006-04-12 08:51:30 (0) |
siaip idomu buvo kaip be turbo ar superchargerio galima padidinti galinguma... nes kiek girdejau i ta varikli jau viskas kas geriausia sudeta ir ka nors keiciant nelabai ir kelias tos jegos (pvz keiciant ismetima ar filtrus ar dar ka). tai ir norisi pasidometi ar tiesa ar ne ir gal is cia esanciu kazkas savo celicoj bande jegas uzkelti ir kokie rezultatai |
| Mar10 | 2006-04-12 09:12:52 (0) |
Yup, sitie varikliai jau is gamyklos yra gerai "ispausti", bet gamintojams yra skiriama visa tonna visokiu apribojimu, t.y. triuksmo, emmisijos, vibracijos, saugumas ir t.t. Bei kai kurios dalys nera daromos atitinkamos kokybes del finansiniu suvokimu - neapsimoka. ZZ varikliams, pastacius TEISINGA, gerai apskaiciuota ism. kolektoriu, ismetimo sistema, paemima ir truputi pazaidzius su ECU, galima isgauti iki +30Hp.. bet jie bus ne tie pigus Hp/Nm, kur yra gaunami forced induction pagalba.. ZZ arkliukai bus laaaaaaabai aukstai Tai kad norit tikro ispudzio - keiskit masina arba pereikit prie turbo/sc. |
| Audrius01 | 2006-04-12 10:02:53 (0) |
gal ir nelabai i tema cia bus klausimas, bet gal kas zino kur galima gauti TTE duomenis, pvz pilno ismetimo? t.y. ar dadeda kiek arkliu ar siaip tik del garso ir vaizdo jie daro. nes kiek ziurejau tai neraso jie niekur duomenu |
| Mar10 | 2006-04-12 10:08:23 (0) |
TTE ir TRD = brangi nesamone.. ziurek realius variantus. |

Manau realiausias ir labiausiai jauciamas upgrade'as tokiam varikliui butu imontavus i ji turbo kit'a arba supercharger'i, va tada tikrai jaustusi
aisku tas malonumas kashtuoja 'biski'
Tai kad norit tikro ispudzio - keiskit masina arba pereikit prie turbo/sc.