Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kuro atjungimas pradedant pust turbo
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: andrius
| andrius | 2008-08-24 05:42:35 (0) |
Sveiki gal kas zino kodel suveikia tokia apsauga. Paprastai tas buna uzmiestyje vaziuojant. Pradedi lenkti ir jau kylant turbo slegiui pradeda isjungineti kuro pompa. akimirkai dingsta trauka, krenta apsukos, vel ijungia, tada vel pradeda kilti apsukos ir turbo noretu pradeti pusti, vel isjungia. "perkrovus" masina (isjungus degima ir vel ijungus (kad ir vaziuojant)) viskas kuri laika buna vel gerai. t.y. dazniausiai jau ta vaziavima nepasikartoja. del ko toks fuel cut gali vykti? ar padetu ta paprastute fuel-cut varzu schemute? |
| Dogg | 2008-08-24 08:36:29 (0) |
Kiek pucia? ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| andrius | 2008-08-24 10:08:29 (0) |
na, pas mane nera kol kas normalaus matuoklio, tai stokinis rodo taip: toje vietoje, kur pradeda buti daugiau nei nulis. mano supratimu, tada, kai turbina jau pradeda daryti slegi. tikrai nepakelus slegio. dar toli iki to.. |
| AST | 2008-08-24 10:40:41 (0) |
Nori pasakyti kad turba issijungia jai dar nepakelus slegio o pakilus iki nulio? Sorry uz OT bet sunkiai sekesi surist esme. greitai lėksi- lėtai neš, tad vazinekim protingai. asttck@gmail.com Skype: Audrius Stankunas AST |
| andrius | 2008-08-24 11:08:14 (0) |
na, kur yra tas turbinos daviklis skydelyje ir kai rodo, kad kilti jau galetu virs nulio didejant apsukoms, tada to nulio ir nevirsija. atsiranda kuro pompos indikacine lempute. apsukoms kritus, kuro pompos lempute uzgesta, turbo grizta iki minuso. tada vel bandant isilekti tas pats iki "perkrovimo" skydelis atrodo taip cia matosi kazkurioje nuotraukoje |
| Dogg | 2008-08-24 12:26:42 (0) |
Pirma - pasistatyk Boosto dacika normalu - paziurek KIEK pucia. Antra - gali but kuro pompos problema. Boost controlleris koks nors stovi? ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| andrius | 2008-08-24 14:25:38 (0) |
1. ten toks jausmas, vos tik pradeda pusti. na, toks momentas turbinej yra, kai pradeda lenkti prie sedynes, tai vat jo paciok pradzioj. butinai boost desiu. cia kartu su vairu deja numates. 2. - 3. yra manualinis toks lievas kazkoks. kuri butinai keisiu. |
|
Edvatronas
|
2008-08-24 16:28:31 (0) |
andrius raše: na, kur yra tas turbinos daviklis skydelyje ir kai rodo, kad kilti jau galetu virs nulio didejant apsukoms, tada to nulio ir nevirsija. atsiranda kuro pompos indikacine lempute. apsukoms kritus, kuro pompos lempute uzgesta, turbo grizta iki minuso. tada vel bandant isilekti tas pats iki "perkrovimo" skydelis atrodo taip cia matosi kazkurioje nuotraukoje ![]() Tai, kad nera kuro pompos indikacines lemputes... kaip atrodo tas piesinukas, kuris uzsidega? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| eddie_gt4 | 2008-08-24 19:27:59 (0) |
andrius raše: 1. ten toks jausmas, vos tik pradeda pusti. na, toks momentas turbinej yra, kai pradeda lenkti prie sedynes, tai vat jo paciok pradzioj. butinai boost desiu. cia kartu su vairu deja numates. 2. - 3. yra manualinis toks lievas kazkoks. kuri butinai keisiu. 99.99% kad tas "lievakiskas" MBC kaltas dar gali durniuot kuro pompos solenoidas (pompa juk turi 2 darbo rezimus: kai ner apkrovos - 6V, kai yra - 12V) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| Mk5 | 2008-08-25 04:47:05 (0) |
Sorry nenorejau kurt atskiros temos. Nesuprantu kada tas fuel cut`as isijungia nes as puciu 1 - 1,1 bar ir nieko. http://www.facebook.com/Fantastic4Garage |

